• Ik zit nu te chatten met m'n crush. Ik heb hem al 9 jaar als beste vreind. WE gaan van de week op kamp maar ik meot naast hem slapen terwijl ik op hem ben. Zal ik hem vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Defensive schreef:
    Tja, het is jouw keus. Wil je die vriendschap op het spel zetten met het risico dat hij nee zegt? Ik zou het niet doen tenzij je zeker weet dat je echte liefde voor hem voelt. Dan valt het te proberen... Good luck!


    als hij niet hetzelfde voelt hoeft de vriendschap niet meteen over te zijn hoor -gayhand- ik en mijn beste vriend zijn enkel closer geworden nadat ik er een crush op heb gehad XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Slapen jullie naast elkaar? O.o


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Fellatio schreef:
    Beetje voorzichtig laten merken dat het jij hem leuk vind (:
    & als hij het doorheb, is het aan hem om er iets mee te doen.
    Of hij zegt dat hij jou ook leuk vond, of hij zeg dat hij vrienden wilt blijven.

    Zegt hij dat laatste? Maak niet uit (: ik ben ook goed bevriend met iemand waarvan hij mij al een half jaar leuk vind (:


    Only those who listen can hear

    MrsChartered schreef:
    Slapen jullie naast elkaar? O.o

    Lol wat is daar raar aan?xd
    Anyway, ik zou het proberen als hij ook laat merken dat hij jou leuk vind. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Defensive schreef:
    Tja, het is jouw keus. Wil je die vriendschap op het spel zetten met het risico dat hij nee zegt? Ik zou het niet doen tenzij je zeker weet dat je echte liefde voor hem voelt. Dan valt het te proberen... Good luck!


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Lol wat is daar raar aan?xd
    Anyway, ik zou het proberen als hij ook laat merken dat hij jou leuk vind. (:

    Jongens en meisjes naast elkaar? Dat is echt vreselijk raa bij ons op school hoor :'D is ook zo geweest op de basisschool anders zouden we niet eens naar kamp mogen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Waarom zou de vriendschap kapot gaan als ze het hem zegt? Het gebeurd. Maar na een vriendschap van 9 jaar zou dat toch niet mogen gebeuren. ^^


    Take me to wonderland

    daiyu schreef:
    Als hij iets van tekenen geeft dat hij ook meer wil, zou ik er voor gaan. Zet niet onnodig een lange vriendschap op het spel (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'