• [url] http://www.quizlet.nl/stories/46433/love-in-new-york--bk-love-story/[/url]
    'Love in New York ~ BK love story'

    Ik vind het alvast een aanrader!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 10:18 ]

    > Titel aangepast i.v.m. hoofdletters.

    En ik lees geen BK lovestories, sorry.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Waarom weet ik dat jij xXxICExXx bent? Evenals dat meisje dat zo nodig in mijnn GB reclame kwam maken?
    Dude, ik ben niet dom (cat)

    OT: Ik ben niet echt dol op jouw schrijfstijl.


    Let it come and let it be

    WTF is dit? Waarom maakt iemand anders reclame voor mijn story?
    Mijn story redt het wel alleen!


    If you can dream it, you can do it.

    xXxICExXx schreef:
    WTF is dit? Waarom maakt iemand anders reclame voor mijn story?
    Mijn story redt het wel alleen!


    Like you don't knooow.(cat)

    Ot: Geen TH meer voor mij.:'D


    everything, in time

    xXxICExXx schreef:
    WTF is dit? Waarom maakt iemand anders reclame voor mijn story?
    Mijn story redt het wel alleen!

    Funny, dat jij opeens weet dat dit topic bestaat, terwijl het al lang uit de Active topics was :'D


    Let it come and let it be

    @Progency
    alvast bedankt voor het vertrouwen! :)
    Ik heb in iedergeval een bemiddelaar opgeroepen. Want ik snap totaal niet wat er aan de hand is...


    If you can dream it, you can do it.

    xXxICExXx schreef:
    @Progency
    alvast bedankt voor het vertrouwen! :)
    Ik heb in iedergeval een bemiddelaar opgeroepen. Want ik snap totaal niet wat er aan de hand is...


    Alvast bedankt voor het verkeerd spellen van mijn username!
    En kom op, gelijk een bemiddelaar roepen..?:'D Heb je dan problemen met een user? Ik bedoel, als iemand mijn story spontaan zou promoten zou ik er blij mee zijn en vereerd?
    Ook wel toevallig dat ze nu geband is.


    everything, in time

    xXxICExXx schreef:
    @Progency
    alvast bedankt voor het vertrouwen! :)
    Ik heb in iedergeval een bemiddelaar opgeroepen. Want ik snap totaal niet wat er aan de hand is...

    Monsterr ook wel bekend als Ninjaah, zit in ieders GB te fucken dat we jou story meoten lezen, en ook met dit soort irritante topics. Naar mijn mening is jou story -Niets persoonlijks- niet eens zo súper geweldig -Hij is niet slecht hoor, maar ik vind 'm niet geweldig-.
    En ja, dat wekt bij mij het idee op, dat jij haar bent, gezien ik dat verhaal al 47365868 keer vaker aan heb moeten horen. Dat mensen dubbele account aanmaken voor reclame


    Let it come and let it be

    @CountMeIn

    Ik ben gewoon opzoek naar Bill stories, heb daar gisteren of eergisteren ook ene topic overgemaakt. Dus ging ik vandaag terug op het forum zien en dan zag ik bij 'stories promoten' 'The best Bill Kaulitz story ever' staan. Dus, zoals elke normale mens, klik ik op dat topic.
    Zo toevallig kan het leven zijn...


    If you can dream it, you can do it.

    @CountMeIn

    Ow, meen je dat? Die Monsterr is ondertussen gebant heb ik gezien...

    Maar over mijn story: geeft niet hoor, iedereen zijn eigen mening. Het is mijn eerste story, dus ik vind hem zelf ook niet zo goed.

    Anyway, ik ga die Ninjaah aangeven. Ik bedoel, wie doet dit nu? De enige reclame voor mijn story die ik wil zien is hier helemaal vanboven bij spotlight.


    If you can dream it, you can do it.

    @Progeny

    Sorry voor het foutspellen van je naam ;p
    Inderdaad, ze maakt promotie voor mijn story. Maar ik ken die meid niet eens! Trouwens het is niet eens toegestaan op quizlet...


    If you can dream it, you can do it.

    xXxICExXx schreef:
    @Progeny

    Sorry voor het foutspellen van je naam ;p
    Inderdaad, ze maakt promotie voor mijn story. Maar ik ken die meid niet eens! Trouwens het is niet eens toegestaan op quizlet...

    Reclame
    De regels over reclame;

          - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.
          - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je profiel.
          - Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story.

    Er staat nergens dat je geen reclame mag maken op het forum voor een story van een ander..?


    Let it come and let it be

    Memphis schreef:
    > Titel aangepast i.v.m. hoofdletters.

    En ik lees geen BK lovestories, sorry.


    Don't try to get me down.

    @CountMeIn

    Het gaat niet over de reclame die ze maakt op het forum, het gaat om de reclame die ze maakt in de gastboeken. Dat mag niet! En als ik het goed gelezen heb op haar profiel heb jij haar daar eerder ook al attent op gemaakt.


    If you can dream it, you can do it.