• Ik ga zo denk ik ff naar de bieb en ik voreg me af weten jullie misschien nog leuke boeken ? en ik zoek ook mode tips'trics boeken ofso. weten jullie wat ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ben nu bezig met een serie van 5 boeken. Maar het gaat meer over kinderen die undercoveragenten zijn enzo.

    Wallis huppelepup Vries ofzo heeft (heb ik gehoord) leuke boeken.
    En al houd je van thriller/horror, dan raad ik R.L. Stine en Darren Shan aan.

    En mode tips/trics, geen idee, als je wat weet, laat je het dan horen? En anders moet je misschien tussen de tijdschriften neuzen, fancy bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wallis huppelepup Vries ofzo heeft (heb ik gehoord) leuke boeken.
    En al houd je van thriller/horror, dan raad ik R.L. Stine en Darren Shan aan.

    En mode tips/trics, geen idee, als je wat weet, laat je het dan horen? En anders moet je misschien tussen de tijdschriften neuzen, fancy bijvoorbeeld.
    ik zal het zeggen (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    het is bib Hm, geen idee.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Endure schreef:
    Wallis huppelepup Vries ofzo heeft (heb ik gehoord) leuke boeken.
    En al houd je van thriller/horror, dan raad ik R.L. Stine en Darren Shan aan.

    En mode tips/trics, geen idee, als je wat weet, laat je het dan horen? En anders moet je misschien tussen de tijdschriften neuzen, fancy bijvoorbeeld.

    Ik denk dat je bedoelt Mel Wallis de Vries, ja, die boeken zijn erg leuk


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Geef me de ruimte.

    Gaat over de oorlog tussen Frankrijk en Engeland, vond ik heel mooi!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik zit ín de Bieb (cat)


    Let it come and let it be

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ik denk dat je bedoelt Mel Wallis de Vries, ja, die boeken zijn erg leuk


    Dát was het ja :'D

    En vuurvliegjes, weet alleen schrijver niet meer.
    Afscheidsbrief,{/b] was ook maar, maar zielig.
    EnEn.. Er waren nog meer boeken, maar er schieten
    me zo 1 2 3 geen meer te binnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh nee, zou het niet weten! :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Endure schreef:
    (...)

    Dát was het ja :'D

    En vuurvliegjes, weet alleen schrijver niet meer.
    Afscheidsbrief,{/b] was ook maar, maar zielig.
    EnEn.. Er waren nog meer boeken, maar er schieten
    me zo 1 2 3 geen meer te binnen.

    Gayle Forman, schrijfster van vuurvliegjes -heb het gisteren gezien op het internet-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Gayle Forman, schrijfster van vuurvliegjes -heb het gisteren gezien op het internet-


    Naja, wie het ook was, het is een goed boek ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoals al werd gezegd, Mel Wallis de Vries, alleen die boeken zijn bijna altijd uitgeleend -bij ons dan-, heb er gister toch een weten te bemachtigen (nerd)


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    Zoals al werd gezegd, Mel Wallis de Vries, alleen die boeken zijn bijna altijd uitgeleend -bij ons dan-, heb er gister toch een weten te bemachtigen (nerd)


    Dan moet je ze reserveren ;p Deed ik ook toen ik een serie las. (Serie van 12 delen, dan was ik bij 7, wilde ik 8, maar hadden ze alleen 9, 10, 11 en 12 ;'D Dan nam ik die mee en reserveerde ik 8 :P)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier heb je wat schrijvers :P

    Mel Wallis de Vries
    Saskia Noord
    J.K. Rowling
    Risa Green
    Carry Slee
    Caja Cazemier
    Mariëtte Middelbeek
    Shopie Kinsella
    Virginia Andrews
    Jan Wolkers
    Jacques Vriens
    Lauren Conrad


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.