• Voldoet het jullie goed? Kunnen jullie mij er een beetje over informeren? :'D Ik wil 't namelijk niet kopen in de winkel, want dat kost me zo rond de €40? En dat vind ik toch echt te duur, voor iets wat ik niet áltijd ga spelen, maar waar ik nu gewoon heel erg behoefte aan heb (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Medieval schreef:
    (...)

    Stoute Eileen (N).
    (en stoute opa(krul))
    hoi kristy (doeg)
    ik wil wel de sims 3 maar die past niet op me pc ;_;


    Shoganai i ne~

    Medieval schreef:
    (...)

    Hij komt eraan! :Y)

    Willen nog meer mensjes een uitleg? Ik geef het graag (krul)

    Ja, ik de uitleg wel.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    (...)
    Ja, ik de uitleg wel.


    Hij komt eraan.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    @Endlich, ik heb hem verstuurd :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    NynkiePynkie, ik zeg wel, sowieso niet kopen. Bij héél veel computers doet dat spel het niet, alleen bij de nieuwste modellen uit 2010 en 2011, sommige van 2009 ook. Die bevatten bepaalde dingen die de Sims 3 nodig heeft, oudere computers kunnen de Sims 3 niet aan.
    Ik weet niet hou oud jou computer/laptop is, maar je hebt kans dat de Sims 3 ook gedownload het niet bij jou doet.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    NynkiePynkie, ik zeg wel, sowieso niet kopen. Bij héél veel computers doet dat spel het niet, alleen bij de nieuwste modellen uit 2010 en 2011, sommige van 2009 ook. Die bevatten bepaalde dingen die de Sims 3 nodig heeft, oudere computers kunnen de Sims 3 niet aan.
    Ik weet niet hou oud jou computer/laptop is, maar je hebt kans dat de Sims 3 ook gedownload het niet bij jou doet.


    Of je moet extra harde schrijf halen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Of je moet extra harde schrijf halen ;p

    Oftewel nog eens x euro naar de haaien voor dat kutspel :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    NynkiePynkie, ik zeg wel, sowieso niet kopen. Bij héél veel computers doet dat spel het niet, alleen bij de nieuwste modellen uit 2010 en 2011, sommige van 2009 ook. Die bevatten bepaalde dingen die de Sims 3 nodig heeft, oudere computers kunnen de Sims 3 niet aan.
    Ik weet niet hou oud jou computer/laptop is, maar je hebt kans dat de Sims 3 ook gedownload het niet bij jou doet.

    Doet 't wel :'D Heb 'm al eens eerder gehad, maar toen heeft m'n broer 'm gedownload.


    "I shut my eyes in order to see.'