hoi,
Ik heb sinds groep 1 op de lagere school al een beste vriendin,Alles verandere toen we werden opgesplits in groep 5.Mijn Bf kreeg een nieuwe Bf en hun gingen mij steeds uitschelden,pesten en dat soort dingen.De nieuwe Bf van haar heeft me ook wel eens geslagen en ik had haar terug geslagen kreeg ik een preek van al haar vrienden dat IK was begonnen met ruzie maken en pesten.Ik wou niet meer naar school,In groep 6 was de heftigste schooljaar van mij ooit.Ik had een andere vriendin(Lana),Ze had al ruzie met dat meisje die mij had geslagen,en lana ging dus ook steeds vechten met haar.En ik had steeds ruzie met mijn BF.Ik voelde me echt niet prettig dat schooljaar.In groep 7 was het nog redelijk maar eind groep 7 gingen haar nichten me aanspreken op iets wat zij had gedaan.Ik durf niks terug te zeggen en heb het tegen mijn ouders verteld.Ze vonden me gelijk zielig enzo.In groep 8 had ik een vriendje,Mijn Bf(wat eigelijk mijn Bf niet meer was)was ook verliefd op hem,En gaf overal comentaar op mij.Toen het uitging had ze naar 1 dag verkering met mijn ex.Ik was al een tijdje fan van Th eigelijk al in groep 7.Maar mijn 'BF' ging voor mijn neus,mijn poster kapot maken,Ik had haar een stomp gegeven,Ik kreeg straf.Ze heeft me uitgescholden voor emo,en ze zei ook : Shanice?jij vind die emo's toch mooi?ze snijden zichzelf hé?Doe jij da ook?Nou?Nou?..Ik kon wel janken.Maar nu ik in de eerste zit.Mis ik mijn klas echt heel erg,en ik kan wel elke dag janken(maar dat doe ik niet),en het rare is dat is dat meisje ook mis.Terwel ze tegen mij heeft gezegt : Ik ga jou niet missen,want het was toch een k*t school.Het doet pijn om dat te horen,maar toch mis ik haar,als bf.
Wrm mis ik haar??ik weet het echt niet....
Ze zegt niks tegen me op msn en als ik haar tegen kom ook niet,En als ik iets tegen haar zeg krijg ik gelijk een grote mond...
Ik weet heus wel dat ze niet alle ruzie's heeft veroorzaakt,Maar ik kan mezelf nu niet meer zo goed zijn,Want ik heb bijna geen zelfvertrouwen meer....
En niet denken dat ik dit maar als grap zeg want ik voel me heel verdrietig nu....En ik kwam er net op omdat ik mijn foto album aan het doorbladeren was,en ik met nog een meisje uit mijn oude klas op msn heb gepraat....
Noujah xx
Listen to your heart and your dreams come true ~