• Omg, ik weet niet wat ik gedaan heb in de toetsweek,
    maar ik heb het finaal verkloot o_O''

    Ik heb bijna alleen maar onvoldoendes, terwijl ik voor alles geleerd had en alles begreep. Voor economie haal ik altijd 7s en 8en en nu ineens een 5.8? Wth? Ik begrijp er niks van, echt niet. En mijn Frans gemiddelde is van een 8.5 naar een 8 gezakt :l En nu sta ik weer onvoldoende voor aardrijkskunde TT^TT

    Dit is nou niet bepaald een leuke manier om het jaar af te sluiten >:l
    Iemand anders nog zoiets rampzaligs?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb dyscalculie dus ik heb altijd heel veel moeite met scheikunde, natuurkunde, wiskunde en economie.
    Natuurkunde en scheikunde worden één cijfer en daar stond ik heel het jaar al een 5 voor. Wiskunde heb ik met een 6 kunnen eindigen en voor economie stond ik heel het jaar al een 6.
    Toen kregen we in de toetsweek een eco toets die 4 keer mee telde, ik haalde een kutcijfer en ja hoor, van een 5,8 meteen naar 5,3. Echt bloedirritant :']
    Ik ben wel over n_n


    Caution first, always.

    Ik heb een wiskunde knobbel. Voor wiskunde sta ik een 8,7 - eco een 8,9 - scheikunde een 7,8

    En nu het rampzalige: de rest is allemaal bagger! Nederlands een mager 6'je, engels een 5,5 en frans is al helemaal een ramp. In de proefwerkweek heb ik voor frans een 3,9 (!!) gehaald :'( en daar sta ik nu dus ook onvoldoende voor. Echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend


    Here & Now

    5.8 is voldoende, en zo erg is het niet om van een 8.5 naar een 8 te zakken. En ja, die ene onvoldoende voor aardrijkskunde is volgend jaar nog wel op te halen.
    Nee, als ik dit zo hoor heb je geen reden om je druk te maken :]
    Gouden tip: heb nooit verwachtingen over de uitslag, 9/10 keer klopt die niet is mijn ervaring :'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 14:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    5.8 is voldoende, en zo erg is het niet om van een 8.5 naar een 8 te zakken. En ja, die ene onvoldoende voor aardrijkskunde is volgend jaar nog wel op te halen.
    Nee, als ik dit zo hoor heb je geen reden om je druk te maken :]
    Gouden tip: heb nooit verwachtingen over de uitslag, 9/10 keer klopt die niet is mijn ervaring :'D


    To infinity and beyond •

    Tsja.. Het enige wat ik kan zeggen is dat je je wat minder moet aanstellen want er zijn kinderen die er lang niet zo goed voor staan.. Lol, een 8,5. Mijn hoogste wass een 8 en de meerderheid zijn voor de rest 6jes. -__-'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik c; Mijn wiskunde was sléééécht ;/ Nu kan ik in de vakantie alles opnieu studeren --' Trouwens ook de reden waarom ik minder op de computer mag c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jep
    Ik heb me serieus helemaal verrot geleerd en ik had nog een 4,2 voor Engels en een 5,4 vor Nask

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 14:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, dat had ik ook! Ik stond een 8 gemiddeld op Nederlands, hup, Centraal Examen, daar had ik een 6 op en toen stond ik dus gemiddeld een 7 ;x
    Maar ach, het kan áltijd erger, denk maar zo :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    C18 schreef:
    5.8 is voldoende, en zo erg is het niet om van een 8.5 naar een 8 te zakken. En ja, die ene onvoldoende voor aardrijkskunde is volgend jaar nog wel op te halen.
    Nee, als ik dit zo hoor heb je geen reden om je druk te maken :]
    Gouden tip: heb nooit verwachtingen over de uitslag, 9/10 keer klopt die niet is mijn ervaring :'D


    Nee, dat is het niet. Ik had gewoon goed geleerd en begreep alles en dan kan ik het niet uitstaan dat ik als een van de weinige slecht scoor >3<

    En ik maak em niet druk en hoezo ak volgend jaar ophalen? Je begint altijd gewoon weer met geen gemiddelde :'D En ik vond het zonde van die 8.5 Was de 1e keer dat ik afgerond een 9 op mijn rapport stond, dus was er trots op. EnEn. Ak laat ik vallen, maar zoals ik al zei, ik kan het niet uitstaan dat ik ineens overal zo slecht voor heb gescoord.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Discography schreef:
    Tsja.. Het enige wat ik kan zeggen is dat je je wat minder moet aanstellen want er zijn kinderen die er lang niet zo goed voor staan.. Lol, een 8,5. Mijn hoogste wass een 8 en de meerderheid zijn voor de rest 6jes. -__-'


    Rot geleerd, toets super makkelijk vinden en dan een 4.4 en 5.2 halen en dergelijke, hele toetsweek lang, dat is gewoonv reselijk frustrerend :l Vooral omdat het mooi weer was en ik had zitten blokken, terwijl ik liever was gaan zwemmen enzo --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had echt ene keigoed gevoel bij mijn examen van Cultuurwetenschappen, maar mijn resultaat was ruim onder de verwachtingen. :x
    Maar voor de rest ging het wel goed allemaal. :3
    Ik vind het wel sneu voor je, misschien dat er nog andere omgevingsfactoren in meespeelden dat je niet zo goed hebt gepresteerd? Je voelde je niet goed, of je had ruzie met iemand...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ik had echt ene keigoed gevoel bij mijn examen van Cultuurwetenschappen, maar mijn resultaat was ruim onder de verwachtingen. :x
    Maar voor de rest ging het wel goed allemaal. :3
    Ik vind het wel sneu voor je, misschien dat er nog andere omgevingsfactoren in meespeelden dat je niet zo goed hebt gepresteerd? Je voelde je niet goed, of je had ruzie met iemand...


    Voelde me niet top door wisseling van super heet naar koud en ging wat vertellen aan klas en was zenuwachtig en sliep al week slecht n_n Dus ja. Dat kan, maar alsnog, ik had goed geleerd en begreep alles. Dus nu begrijp ik er niks van dat ik zo slecht gescoord heb.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Voelde me niet top door wisseling van super heet naar koud en ging wat vertellen aan klas en was zenuwachtig en sliep al week slecht n_n Dus ja. Dat kan, maar alsnog, ik had goed geleerd en begreep alles. Dus nu begrijp ik er niks van dat ik zo slecht gescoord heb.

    Ik denk omdat je slecht sliep.
    Als je goed en genoeg slaapt dan verwerkt je brein de leerstof veel beter, dan gooit die alles wat je niet nodig hebt eruit en probeert die alles wat je hebt zitten leren op te slaan.
    Als je onrustig slaapt dan verstoort het die werking. Daar is je antwoord. :')
    Je moet erop toezien dat je goed slaapt tijdens de schooldagen, een goede nachtrust is heel belangrijk, vooral voor een groeiend organisme. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ahw dat is best kut, ik snap je wel .___.
    Meestal heb ik juist het geluk dat het andersom is x'D Ik snapte wiskunde niet, en ik had een 6.2 (: Daar was ik wel heel blijf mee.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je bent toch over? Wat maak het nou weer uit op wat voor manier als je cijfers toch niet meegaan naar volgend jaar? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.