• Ik zat te denken, als je nu meerdere mensen hetzelfde pb tegelijk kunt sturen. Dat je dus meerdere mensen in kunt vullen, bij nieuw privé bericht. Dat lijkt mij handig, als je bijvoorbeeld met meerdere mensen aan een storie schrijft. Of als je voor een wedstrijd meerdere mensen moet herinneren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RestlessSoul schreef:
    Doen! Dat is heel handing voor wedstrijden!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mee eens soms is het zo onhandig bij een wedstrijd (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Komt er niet, anders krijg je doorstuur berichten e.d.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LetMeBe schreef:
    Voor.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Everdeen schreef:
    Dit is al zo vaak voorgesteld en komt er niet. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    voor, maar komt er toch niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Is inderdaad al heel vaak voorgesteld, en het was er ooit ook. Maar het gaat niet terugkomen, omdat er heel veel spamberichten mee werden gestuurd ("stuur dit door naar 5 mensen of anders komt een dinosaurus je huis omver lopen" Dat soort dingen).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LetMeBe schreef:
    Voor.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    MaakGeloof schreef:
    Is inderdaad al heel vaak voorgesteld, en het was er ooit ook. Maar het gaat niet terugkomen, omdat er heel veel spamberichten mee werden gestuurd ("stuur dit door naar 5 mensen of anders komt een dinosaurus je huis omver lopen" Dat soort dingen).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja dat kan wel eens handig zijn!

    Het zou handig zijn , maar als mensen het al verknalt hebben met spamberichten , dan is er niks aan te doen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Is al eens voorgesteld, maar wordt niet aangenomen omwille van spamdreiging.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sodom schreef:
    Dat was er, maar is verwijderd door mensen die er zo nodig reclame mee moesten sturen..


    Precies ; TEGEN


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales