• Ik heb 2 stand alones gemaakt, maar ik wil graag weten welke van de 2 jullie beter vinden.
    Ik heb namelijk hard gewerkt op deze stand alones, omdat ze op de tekst zijn gebaseerd van 2 liedjes van Destine -waar ik fan van ben- Nou zijn er mensen die dingen aan de band geven, jeweetwel als tekeningen enzow. Dat wil ik ook doen. Maar ik wil ze dan wel iets geven wat indruk maakt, wat ze niet na een paar uur alweer vergeten zijn dat ik het gemaakt heb. Dat het gewoon een van de zoveel dingen is, die ze ergens op een stapel in de hoek hebben liggen.

    Met andere woorden, ik wil iets goeds. En het zou echt fijn zijn als jullie quizzers ze lezen, en jullie mening geven. Welke jullie beter vinden, waarom, of op welke punten het beter kan.

    -De eerste stand alone waar dit liedje bij hoort.
    -Dit is de tweede stand alone, waar dit liedje bij hoort.

    Thank you <33


    Inspiration can hit you any time

    Ik ga ze wel even lezen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De tweede, bij In Your Arms is het mooiste, die is echt heel mooi. <33


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dankjewel (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 17:23 ]


    Inspiration can hit you any time

    Niemand die zo aardig is om ze te lezen en hun mening te geven? Ö [a]


    Inspiration can hit you any time

    In ieder geval moet je ze nog eens goed nalezen op spelfouten, want ik heb er wel een paar gezien. Maar verder vind ik de eerste op zich het beste geschreven, en toch de tweede het mooist. De eerste situatie is natuurlijk wel aangrijpend, maar er wordt niet echt een specifieke gebeurtenis beschreven. Bij de tweede is dat wel zo, en dat maakt hem indrukwekkender. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ Square,
    Dankjewel (: Ik heb ze nog eens nagelezen, maar er stonden inderdaad wat foutjes in. -Als er er nu nog inzitten, zie ik ze waarschijnlijk over t hoofd door mn dyslexie -.-'-


    Inspiration can hit you any time

    Ik kan ze niet lezen?

    Wat raar, want ik heb ze gewoon klikbaar gemaakt, en bij mij werkt t gewoon... :8


    Inspiration can hit you any time

    ik vind: in your arms beter :) Het is wat 'dromeriger' zeg maar, maar daarom zou ik het ook proberen om iets dromiger te praten. Want dit is eigenlijk zeg maar een dromerig 'verhaaltje' , maar dan met niet dromerige tekst :)

    Maar das mijn mening he :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    bij mij doet hij het niet.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    die tweede is de mooiste


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.