• Hi. (:

    Ik ben dus verliefd op iemand van 16. (Hij word in september 17) Nu is het probleem dat ik 12 ben. Ik ken hem minder als een half jaar, van de KLJ. Ik heb zijn Facebook. Ik heb hem toen toegevoegt en hij heeft geaccepteerd. Ik heb zijn hotmail. Ik heb zijn GSM-nummer. Allemaal via zijn Facebook. We hadden toen ouderavond en dan doen we altijd een toneel. Tijdens de audities hadden we veel oogcontact. Ook met de opvoering, op het laatst toen we met z'n allen het podium op moesten. Ik stond voor hem en we keken elkaar steeds aan. Soms keek ik dan weg. Hij is super lief en ook knap. ^^ Ik kan wel een foto posten, maar voor eventjes.

    Revelio schreef:
    Ben ik dan de enige die twaalf jaar voor een 17/18-jarige nogal jong vindt?

    Nee, ik word er ook niet warm van.
    Ik vraag me ook af waarom eenjongen van 17 op een meisje van 12 valt. Butyeah, ik kijk te objectief op deze zaken, denk ik..


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan het altijd proberen, maar houd alsjeblieft héél goed je grenzen in de gaten en doe niets wat je niet wilt.
    Maar oogcontact zegt echt niet alles, helemaal niet als je vlak bij elkaar bent. Elkaar aankijken is ook iets wat je uit beleefdheid doet.

    Ik wil je niet tegenhouden, maar om als 12jarige met een 16jarige te gaan is wel een groot verschil in ontwikkeling en wat je wilt. En er komen heus nog wel meer leuke jongens op je pad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    I don't see the problem? Zo lang hij van je houdt is alles wel best.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als hij echt echt vanje houd, en dan nie top het manier dat hij je wilt nemen en dan dumpen en jij ook echt van hem houd denk ik dat leeftijd niet echt iets uitmaakt...! (A)