• Wat doen jullie standaard voor het slapen gaan?
    Dan bedoel ik niet tandenpoetsen haren kammen ofzo

    Ik zelf pak altijd eerst m'n ipod en doe daarna het licht uit zodat ik zie waar ik loop en daarna schijn ik met het licht van mijn ipod door de kamer en ga dan nog spelletjes spelen en op twitter


    Ivar Oosterloo.

    Eh .. Gewoon licht uit op de gang, kamer op, dan maak ik het groot licht aan, doe nachtlampje aan, groot licht uit, ga in bed liggen, soms nog even op Ipod - ligt eraan hoe moe ik ben - en dan gewoon nachtlampje uit en slapen.

    Gordijnen dicht, radio uit, licht uit, zo snel mogelijk in me bed liggen zodat niks me kan grijpen, lampje aan, iphone pakken, twitteren, bellen met me vriendje tot ik inslaap val. (: elke avond. <3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Liggen en slapen 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bed maken, onder mijn bed zoeken naar een boek, nog even lezen, kijken of m'n alarm van m'n gsm aanstaat, licht uitdoen :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hetzelfde als jou, haha!


    your eyes are like stars in the night.

    Laptoppen, denken aan dingen.


    Gradually, then suddenly..

    alle lichten op de gang uitdoen, zo snel mogelijk mijn kamer in lopen zodat geen enkel monster me kan vangen, slaapkamerdeur open, groot licht aan, dekens goed leggen & halfopen zodat ik er meteen in kan springen als ik het licht heb uitgedaan, licht uit, bed in, gsm opzetten en liedjes luisteren tot ik in slaap val. & die liedjes zijn meestal ook hetzelfde, alleen komt er soms iets nieuw bij. (:


    Save me from myself.

    lichten uit, licht op mijn kamer aan, ofwel mijn kat ofwel jazz (figlio) mijn bed uitstampen, IPod zoeken, nog een uur of twee liggen draaien, slapen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik hou mijn licht aan, sms en luister naar muziek.