• Een zielig, realistisch en romantisch verhaal te schrijven, maar ik heb geen goede ideeën, alleen een mooie titel, 'Silent Moments.' Haha :'D. Ik heb al een hele tijd zin om dat te doen, maar ik kan maar niets leuks bedenken. Dus, heeft iemand misschien een paar ideeën/tips? Of misschien een paar stories, zodat ik een beetje inspiratie op kan doen?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Silent Moments.. Doe iets met doof persoontje die toch super mooi een of ander intrument bespeeld en dan gaat een of andere gozer naar een concert van haar en wordt ie verliefd en hij werkt voor een of ander tijdschrift en kwam naar dat concert om een review te schrijven en haar te interviewen dus doe tie dat en blablabla.

    Even uit mijn duim gezogen xd

    Edit; (Je wou nl. zielig) Het meisje wordt doof door een of ander ongeluk of andere reden ;] How's that? Of verlamd raken blabla. Zat opties.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Opeens komt een film naar boven.. wacht ik zal kijken of ik kan vinden welke het was xd.


    To infinity and beyond •

    Oh grapje. Het was een thriller xd.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    Oh grapje. Het was een thriller xd.


    OMG DIE MOET IK ZIEN DIE MOET IK ZIEN.

    Sorry voor caps. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    OMG DIE MOET IK ZIEN DIE MOET IK ZIEN.

    Sorry voor caps. :'D


    Haha. Hij is wel echt heel goed ;D


    To infinity and beyond •

    Meisje heeft nooit geleerd om te praten, dus moet ze altijd communiceren via haar schrijfblok. Dan krijgt ze opeens liefdesbrieven thuis gestuurd, waarna ze hopeloos verliefd wordt op de jongen achter de brieven. Als ze elkaar ontmoeten is het liefde op het eerste gezicht en komt het meisje erachter dat de jongen ook niet kan spreken. En dan gebeurt er iets tragisch, wat je zelf misschien moet bedenken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Levine schreef:
    Oh grapje. Het was een thriller xd.


    Die moet ik zien O.O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ah, die film. Ik herinner me nu dat ik die trailer ook eens had gezien toen die film net uit was en ik 'm graag wilde zien, haha. Nouja, dan weet ik ook weer welke dat was :Y)

    @ Ja, ik kan wel iets met een ongeluk doen. Ik dacht eerst aan een jongen die een auto-ongeluk veroorzaakt had, waarbij de ouders van de hoofdpersoon overlijden en zij er wellicht ook wat aan overhoudt & hij dan probeert om het op de een of andere manier weer goed te maken, of haar in ieder geval probeert te steunen door haar te helpen enzo. En dat die broer van haar dan heel wraakzuchtig wordt en blabla drama drama :'D. But I dunno of dat leuk/origineel is, naja.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Levine schreef:
    (...)

    Haha. Hij is wel echt heel goed ;D

    Ik wil opeens een verhaal gebaseerd op deze trailer schrijven. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Ik wil opeens een verhaal gebaseerd op deze trailer schrijven. (:


    Haha. Dan ga ik hem sowieso lezen :Y)


    To infinity and beyond •

    Claw schreef:
    (...)
    Ik wil opeens een verhaal gebaseerd op deze trailer schrijven. (:


    Lol, dat idee kreeg ik ook al. Maar is het eigenlijk wel mogelijk om donorogen te krijgen, haha :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Lol, dat idee kreeg ik ook al. Maar is het eigenlijk wel mogelijk om donorogen te krijgen, haha :'D.


    Het waren geen donorogen. Het was hoornvlies wat ze kreeg.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Het waren geen donorogen. Het was hoornvlies wat ze kreeg.


    Oh, haha, nou ja, dat heb ik zo niet begrepen :'D. Naja, ik ga sowieso eens kijken of ik 'm op Internet kan zien.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Oh, haha, nou ja, dat heb ik zo niet begrepen :'D. Naja, ik ga sowieso eens kijken of ik 'm op Internet kan zien.


    Haha (: nee maar ze kreeg het hoornvlies van dat meisje, waar je dus achter komt in de film xd.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Haha (: nee maar ze kreeg het hoornvlies van dat meisje, waar je dus achter komt in de film xd.


    Ah, oké, ik dacht al. In die trailer lijkt het net alsof ze echt nieuwe ogen krijgt :'D.

    Maar we gaan een beetje offtopic, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle