Omdat ik ff geen inspiratie heb vraag ik aan jullie of er een paar leuke personages bedacht kunnen worden voor mijn aankomende story. Het wordt een HP story waarin de toverwereld opnieuw bedreigd wordt, maar er zit natuurlijk ook de nodige romance in. Als je een personage verzint moet je dit lijstje invullen (ik gebruik de hoofdpersonage als voorbeeld):
Naam: Lynn Ileana Sawyer.
Leeftijd: 16.
Afdeling/Jaar: Griffoendor/6de jaars.
Bloed: Halfbloed.
Toverstok: (Houtsoort, lengte, kern) Hulst, 26,8 cm, eenhoornhaar.
Relatie met hoofdpersoon: (Is je personage een vriend, vijand of iets anders?) Is zelf de hoofdpersoon!
Goede eigenschappen:(Minstens drie) Trouw, vriendelijk, eerlijk, vrij intelligent.
Slechte eigenschappen:(Minstens drie) Bazig, competitief, druk, kan slecht liegen.
Uiterlijk: (Hierbij GEEN foto's gebruiken a.u.b! En onthoud: Niemand is perfect! Dus we gaan geen modellen omschrijven!) Bruin haar dat in een lok voor haar rechteroog hangt. Groene ogen. Moedervlekje boven haar lip. Niet lang, niet kort; Ongeveer 1m65 lang. Litteken op haar linkerknie.
Extra: (Nog iets te melden? Broers of zussen? Talenten? Zit hij of zij bij een club op Zweinstein? Alles wat je nog kwijt wil is welkom!) Lynn heeft een broer van 18 die maar wat aankloot met zijn studie. Ze zit in het Zwerkbalteam als Jager.
Niet alle rollen zullen gebruikt worden en ik zal sommige dingen ook aan moeten passen, dus je moet niet verschrikt opkijken als je merkt dat het niet helemaal is zoals je verwacht had. Ik laat het aan je weten als 'ie online staat!
[ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 11:49 ]
=o= *yawn*