• Om te discussieren over je standpunt! _O_
    Maar wat wij doen is even zeggen of we het er mee eens zijn of niet, en soms uitleggen, maar we gaan niet op te tegenpartij in. Stiekem lijkt hij míj leuker als we ook allemaal actief op elkaar in gaan, en elkaar proberen te overtuigen.
    Nu is het zegmaar, ieder voor zichzelf, ik zet het er even neer omdat ik gequote wil worden, meer forum-berichten wil hebben, dat mensen mij slim vinden om mijn reactie.
    Maar bijna niemand reageerd op een Stelling om de andere partij te overtuigen.
    Alhoewel, de interessante stellingen raken ook een beetje op, met bijna iedere stelling zijn we eensgezint.
    Maar bijvoorbeeld stellingen als 'Moskee's zouden in Nederland verboden moeten worden', daarvan weet ik zeker dat er volop gediscusieerd word.

    Who agree?


    Samengevat: Na het prachtige idee van mijn lieftallige Reina, en de mooie toelichting van Cloudburst, is er het idee opgebloeit, om iedere week een stelling te doen. Dan zijn er minder stellingen, waardoor er veel interessantere stellingen kunnen komen, en heb je meer tijd om te vechten voor je mening.
    En nu is mijn idee, zet in het stelling-topic, 'Deze stelling is om je mening te verdedigen. Gelieve je niet meteen aangevallen te voelen, als je niet tegen discussies kan, is dit niet jouw ideale topic', zo voorkom je ook gezeik, én hebben de Moderators het récht om waarschuwingen uit te delen als mensen ruzie gaan zoeken. Ze zijn immers gewaarschuwd.

    Voor nóg interessantere stellingen, zouden de oude topics van 'Post hier je idee voor een stelling', weer actief worden gezet. Zodat de mods het ook voor elkaar krijgen om iedere week een interessante stelling te plaatsen, en ze niet iedere week hun nek er over te hoeven breken.

    Users agree? Mods agree?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 10:52 ]


    Let it come and let it be

    I agree :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nah, dan krijg je vast weer ruzie, want veel mensen hier zien een tegenwoord weer als een persoonlijke aanval.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Nah, dan krijg je vast weer ruzie, want veel mensen hier zien een tegenwoord weer als een persoonlijke aanval.

    Daar moet ik je dan wel weer gelijk geven, de meesten zien een argument of iets wat we zeggen meteen als een belediging. Dus het zou kunnen uitlopen op een gigantische ruzie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tortuga schreef:
    Nah, dan krijg je vast weer ruzie, want veel mensen hier zien een tegenwoord weer als een persoonlijke aanval.

    Als mensen daar niet tegen kunnen, moeten ze niet reageren. Bij mij verdienen ze daar écht geen respect mee, opdonderen die hap, serieus groei op of reageer niet. Bij stellingen kán het er heftig aan toe gaan, maar daar zijn ook de stellingen voor bedacht. Dat je met hart en ziel je standpunt kunt verdedigen. En als er dan een groepje mensen is, die zo weinig zelfrespect hebben dat ze zich meteen aangevallen voelen, zou de rest daar onder moeten lijden?
    Hún zouden ze eens een waarschuwing moeten geven. Komt er weer iets anders bij kijken, dat ze met waarschuwingen over ruzie zoeken te zuinig zijn, maar als er ruzie ís, wat te voorkomen viel, niet altijd natuurlijk maar soms wel, krijgt maar de helft een waarschuwing.


    Let it come and let it be

    Ten eerste: weet je hoe moeilijk het is om voor elke dag een interessante stelling te verzinnen?
    Ten tweede: jup, ruzie is niet te vermijden
    Ten derde: ondanks bovenstaande heb je wel gelijk


    I am an idiot, I move.

    Glasnost schreef:
    Ten eerste: weet je hoe moeilijk het is om voor elke dag een interessante stelling te verzinnen?
    Ten tweede: jup, ruzie is niet te vermijden
    Ten derde: ondanks bovenstaande heb je wel gelijk

    Dat eerste begrijp ik ja, maar daarvoor zou je de oude topics misschien terug kunnen brengen, met stelling-suggesties. Ik en genoeg anderen willen daar best mee helpen, maar die topics zie je nooit meer terug.


    Let it come and let it be

    Misschien zou dat iets extra's kunnen worden?
    Dat er 1 stelling in de week komt waar je echt zo'n huge discussie van kan maken?
    Want dan is er ook tijd om je stelling te verdedigen, en dan heb je ook minder stellingen nodig.

    Ofzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tortuga schreef:
    Nah, dan krijg je vast weer ruzie, want veel mensen hier zien een tegenwoord weer als een persoonlijke aanval.

    Je hebt gelijk, maar als het nu benadrukt wordt dat niet de persoon maar zijn mening wordt aangevallen?
    Ik vind het wel een goed idee. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    ReinaxRamos schreef:
    Misschien zou dat iets extra's kunnen worden?
    Dat er 1 stelling in de week komt waar je echt zo'n huge discussie van kan maken?
    Want dan is er ook tijd om je stelling te verdedigen, en dan heb je ook minder stellingen nodig.

    Ofzo.

    Hier ben ik het ook mee eens. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    ReinaxRamos schreef:
    Misschien zou dat iets extra's kunnen worden?
    Dat er 1 stelling in de week komt waar je echt zo'n huge discussie van kan maken?
    Want dan is er ook tijd om je stelling te verdedigen, en dan heb je ook minder stellingen nodig.

    Ofzo.

    You're my handsome, smart girl _O_
    Ik ben EstrellaVida, Sevda, je MSN buddy op het andere account, hun

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 10:44 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Als mensen daar niet tegen kunnen, moeten ze niet reageren. Bij mij verdienen ze daar écht geen respect mee, opdonderen die hap, serieus groei op of reageer niet. Bij stellingen kán het er heftig aan toe gaan, maar daar zijn ook de stellingen voor bedacht. Dat je met hart en ziel je standpunt kunt verdedigen. En als er dan een groepje mensen is, die zo weinig zelfrespect hebben dat ze zich meteen aangevallen voelen, zou de rest daar onder moeten lijden?
    Hún zouden ze eens een waarschuwing moeten geven. Komt er weer iets anders bij kijken, dat ze met waarschuwingen over ruzie zoeken te zuinig zijn, maar als er ruzie ís, wat te voorkomen viel, niet altijd natuurlijk maar soms wel, krijgt maar de helft een waarschuwing.

    Ik ben het helemaal met je eens, hoor, daar gaat het echt niet om. Maar je hebt hier idd echt enorm onzekere typjes zitten die alles als een persoonlijke aanval zien. Nou kun je daar niet veel aan doen, maar toch. Ze zitten er wel, en ook die mensen reageren.


    ars moriendi

    CountMeIn schreef:
    (...)
    You're my handsome, smart girl _O_
    Ik ben EstrellaVida, Sevda, je MSN buddy op het andere account, hun


    Hihi weet ik (bloos)
    Mijn MSN buddy(wedding)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RestlessSoul schreef:
    I agree :Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Met dit topic en onderstaande reactie ben ik het helemaal mee eens!

    ReinaxRamos schreef:
    Misschien zou dat iets extra's kunnen worden?
    Dat er 1 stelling in de week komt waar je echt zo'n huge discussie van kan maken?
    Want dan is er ook tijd om je stelling te verdedigen, en dan heb je ook minder stellingen nodig.

    Ofzo.



    Het is veel interessanter om een goede discussie te kunnen houden over een goede stelling dan iedere dag 'eens' of 'oneens' te plaatsen over stellingen waar mensen wellicht allemaal hetzelfde over denken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Met dit topic en onderstaande reactie ben ik het helemaal mee eens!

    (...)


    Het is veel interessanter om een goede discussie te kunnen houden over een goede stelling dan iedere dag 'eens' of 'oneens' te plaatsen over stellingen waar mensen wellicht allemaal hetzelfde over denken.

    Yay, mensen die me snappen _O_


    Let it come and let it be