Rollen nodig
Prologue: Bound to Darkness
Verhaallijn:
Het is een zonnige winterdag in Vittoria als om klokslag twaalf uur de zon compleet verdwijnt van de hemel. Paniek breekt uit, van de steden tot in de diepe bossen.
Daar verschijnt Clotho aan 2 van de hoofdpersonen, twee broers die in eht bos wonen. Clotho is een van de 3 Fates. De Fates zijn de 3 krachten die het lot sturen. Clotho onthult dat de Diamond of Balance, een diamand van 3 meter doorsnee die beladen is met magische krachten. Deze diamand regelt de balans van goede en slechte dingen in de wereld.
Clotho verteld ze dat de Diamon of Balance vergiftigd is. Hij zit vol met Bloed magie nu, en straalt een donker rood light uit. Ze zegt dat bepaalde mensen een element vertegenwoordigen. Alleen de 5 mensen die deze elementaire magie bezitten kunnen de Diamond purificeren.
Clotho laat alleen die hint achter, samen met een witte steen. Er staat een pentagram in gekerft. Delen van het pentagram lichten op als de persoon die die elementair magie bezit in de buurt is.
De twee broers gaan op zoek naar de andere Elementen, waarna ze door de rest van het land moeten, om hun magie te activeren in hun "Checkpoints".
Dat is het verhaal in het kort, en ik heb rollen nodig :)Natuurlijk verklap ik niet alles wat er gaat gebeuren, maar toch.
Ik kies de BESTE rollen en niet de eerste! Graag alles heel uitgebreid
Rollen nodig:
Element: Vuur - Jongen - BEZET: SofieSaade
Element: Water - Meisje
Element: Lucht - Meisje - BEZET: Prime
Element: Aarde - Jongen - BEZET
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Element:
Karakter:
Uiterlijk: (Foto + uitleg)
Extra:
UITGEBREIDE ROLLEN please
[ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 18:26 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2011 - 19:09 ]
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.