• Wat zoek ik:
    Ik zoek 10 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Het is de bedoeling dat je solo werkt en dus niet in duo of groep. Denk goed na voor je je inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Het is de bedoeling dat jullie een cover brengen die voldoet aan de opdrachtbeschrijving. Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zicht tussen 0:45 en 1:30.
    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om je nog uit te schrijven, maar dan zorg jij persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten). Jullie zijn maar met tien dus werk alsjeblieft goed mee. Voor elke opdracht krijgen jullie twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met je inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om je voornaam op te geven. Indien je je username toch verandert, verwacht ik dat je dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    Voor de winnaar zet ik iets naar keuze in de spotlight OF maak ik een trailer van een verhaal naar keuze OF maak ik een cover voor een story naar keuze.
    Voor de persoon die het net niet haalde van de winnaar zal ik een cover OF een trailer maken voor een story naar keuze.
    Voor de derde gestrande persoon zal ik een cover voor een verhaal naar keuze maken.
    Alle andere users krijgen de eer om aan deze wedstrijd te mogen deelnemen.

    Wat is er anders aan deze wedstrijd:
    Per ronde valt er maar één deelnemer af.
    De Quizlet-users mogen ook stemmen. 10% van de stemmen wordt door hen bepaald aan de hand van een poll.

    Hoe en wanneer indienen:
    Je upload je filmpje (je kies zelf of het gefilmd is of een foto) op YouTube en stuurt je video naar alle 3 de juryleden. Ik zal deze dan in de bijhorende story zetten zodat iedereen er naar kan kijken.
    De deadline voor de tweede opdracht is 8 augustus 2011
    Ik waarschuw 1 week - 3 dagen - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    Wij zouden het appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Het strenge, maar rechtvaardige hoofdjurylid Nana
    De lieve, maar redelijke Isabel
    Ons persoonlijke vakmens Janna

    Deelnemers:
    1. Ariadne 8.2
    I
    2. Daryl 8.4
    I
    3. Jana 7.2
    I
    4. Jesz 7.5
    I II
    5. Maartje 7.4
    I II
    6. Valerie 7.5
    I II
    7. Veranika 7.7
    I
    ---
    8. Kristy 6.4
    I



    Opdracht 2: Acoustic.
    Bij deze opdracht heb je twee keuzes. Of je covert een liedje die al akoestisch is gebracht, of je maakt een zachte versie van een liedje dat niet akoestisch gebracht is. Ik weet dat dat moeilijk gaat als je a capella zingt, daarom dat je dus een zachte versie van een zwaarder lied mag maken. Denk bijvoorbeeld aan Bullet For My Valentine, A Day To Remember ...
    Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zicht tussen 0:45 en 1:30.

    Deadline: 8 augustus 2011


    Bijhorende story.

    Ik wens iedereen veel succes en wie weet bezit jij de Q – factor wel!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 15:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capulet schreef:
    (...)
    Kuch.
    sorry foutje. Ik pas het wel even aan. Voor de rest staat het toch juist hea?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)sorry foutje. Ik pas het wel even aan. Voor de rest staat het toch juist hea?

    Ik heb het al gedaan héh. :'D

    Rango schreef:
    Hallooo Ariande (:
    Ik vergat de inlevering, en morgen ben ik weg t/m donderdag.
    dus, dan nu snel even.

    Grr. Het uploaden doet et niet ben er nu al 3 kwartier mee bezig wat wil niet uploaden doet de aar stukje bij stukje, steeeds refreshen, wil hij niet voltooien grrr.

    Hoe zou ik het dan kunnen inelveren aangezien ik morgen weg ben. ?
    open es een nieuw tablad en kijk tussen je vid op youtube. Hij staat er mss al tussen. Tegenwoordig gaat yt behoorlijk snel dus dat laden aan 100% is mss nu okey


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lukt het al? Ik zou zeggen, probeer het morgen ochtend nog es of stuur het me per email (indien het groot is uploaden op mediafire of iets anders + mij de link sturen) en als het niet anders kan geef ik je uitstel tot vrijdag. Dan heb je nog een volledige dag om het up te loaden, dus dat moet lukken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 0:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Via mail doet ook niet =.=
    Het bestand is te groot. ;s via mail.
    Even op media fire kijken.
    Daar staat ook File larger than size limit. ;s;s;s

    Rango schreef:
    Via mail doet ook niet =.=
    Het bestand is te groot. ;s via mail.
    Even op media fire kijken.
    Daar staat ook File larger than size limit. ;s;s;s

    En tinypic?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Rango schreef:
    Via mail doet ook niet =.=
    Het bestand is te groot. ;s via mail.
    Even op media fire kijken.
    Daar staat ook File larger than size limit. ;s;s;s
    probeer nog es youtube op het gemakje. Ik weet niet wanneer je precies op de pc zal kunnen, maar als je nu tot donderdag maar pas op je pc kan, krijg je uitstel tot vrijdag. Dan kunnen we desnoods nog een oplossing zoeken. Het zal wel op yt kunnen, maar je zal wat geduld moeten hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aangezien ik van Quizlet, (met name het forum) ga verdwijnen heeft het geen zin meer dat ik aan deze wedstrijd meedoe.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Aangezien ik van Quizlet, (met name het forum) ga verdwijnen heeft het geen zin meer dat ik aan deze wedstrijd meedoe.
    Jij ook al. Snif.(huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat Laura en Jana hun account op inactief zullen zetten, zijn er weer 2 plaatsen vrijgekomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan misschien even wachten en deze wedstrijd nog afmaken ...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Ik kan misschien even wachten en deze wedstrijd nog afmaken ...
    Dat zou leuk zijn, maar je hoef je niet verplicht te voelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat zou leuk zijn, maar je hoef je niet verplicht te voelen.

    Hangt er natuurlijk vanaf of de opdrachten me liggen, maar ik houd wel van deze wedstrijd...
    Deze maak ik nog af.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Hangt er natuurlijk vanaf of de opdrachten me liggen, maar ik houd wel van deze wedstrijd...
    Deze maak ik nog af.
    Okey, dan zet ik je terug. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Okey, dan zet ik je terug. :)

    Ik ben benieuwd naar de tweede opdracht! (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right