• Ik zoek leuke DS spellen.


    Wat wel:
    Detective/puzzelspellen: Zoals Another Code Two Memories en professory layton ;p
    Simpele hersenloze dingetjes: Farm Frenzy, een hotel runnen, 100 classic games, 42 spelklassiekers etc. Zulk soort dingen.
    Andere dingen die hier niet tussen staan mag je ook gewoon zeggen;p

    Wat niet:
    Mario kart: Mario Party en al die standaard games, heb ik nl. al ;p
    Race spellen: Gewoon niet, vind er geen hol aan.
    Vecht RPG's: Zoals children of mana en final fantasy, vind ik niet zo leuk.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 15:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En weet iemand trouwens ook nog geode downloadsites?
    Of ben ik soms enige met een DS? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Another Code: Two emories heb ik een tijdje geleden gedownload van een programma dat Spotnet heet waar je heel makelijk dingen mee kunt downloaden, en dat was een heel goed spel


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je van detective houdt, sowieso Hotel Dusk (cat)


    Alis volat propriis.

    WipeOut
    En natuurlijk:


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Al die standaard spellen zoals Mario kart enzo heb ik al :'D

    @VampyreAngel; Dat spel was inderdaad erg goed, heb het gisteren uitgespeeld.
    @Melusine; Ik zal eens kijken, klinkt leuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omfg, ik voel me echt levenloos. Ik kon geen detective spellen meer vinden dus nu download ik gare dingen zoals Farm Frenzy en 7 Wonders ;'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben verslaafd aan Pokémon White. :9~

    Ik heb 't niet zo met Pokémon. Ik heb altijd 1 pokémon van level 100 en dan sterft ie en ben ik dood xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    frozen-roms is een goede site?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik gebruik ndsuniverse.com, dat is opzich wel een goede site. (:
    Maar ik ben ook op zoek naar nieuwe spelletjes & ik kan maar geen goede pokémon white vinden ):
    Btw, Final Fantasy XII is een leuk spel, dat is RPG (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mario kart is echt zo verslavend, en pokemon black and white.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Begin bericht aangepast 8D Andere mensen die me nu kunnen helpen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zelda.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Zelda.


    Dat is dus zo'n vecht RPG n__n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb 3 kutspelletjes, dus ik kan je niet helpen