• We hebben echt een shitload aan jonge konijntjes :'D
    & mijn vader wil ze in het bos dumpen als ze niet opgehaald worden,
    dus ik probeer nu snel mensen voor ze te vinden, behalve in de
    vakantie wil eigenlijk niemand nog een beestje erbij ;(
    Naja, wish me luck & heeft iemand hetzelfde gehad ooit?
    Of wil er iemand een nieuw huisdiertje?

    Ik! Ik! Ik! Alleen dumpt mijn papa hem dan waarschijnlijk meteen bij de koeien in het weiland D:
    Of mijn kat eet 'm op D:
    Anywaaaaaaayz, goodluck met zoeken <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dwergkonijntjes? I love those:9~


    ars moriendi

    Als mijn vader er niet allergisch voor was had ik er zeker een genomen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou wel willen, maar het zal niet mogen van mijn ouders :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Soundeffect schreef:
    Ik! Ik! Ik! Alleen dumpt mijn papa hem dan waarschijnlijk meteen bij de koeien in het weiland D:
    Of mijn kat eet 'm op D:
    Anywaaaaaaayz, goodluck met zoeken <3


    hahahaa :'3 thank u

    Ik kan het vragen als ik thuis ben.. maar hoeveel "kosten" ze?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik had er zo een van je overgenomen, maar helaas heb ik al 2 konijnen die ook nog eens kleintjes zouden verwachten dus ik denk niet echt dat ik er nog 1 bij kan hebben =(
    Succes met zoeken! Misschien kan je een kleine advertentie in de krant plaatsen of een briefje ophangen in de supermarkt? Marktplaats zou ook nog kunnen ^^


    “Love is a contradiction.”

    Claw schreef:
    Ik kan het vragen als ik thuis ben.. maar hoeveel "kosten" ze?


    Gratis?
    Je moet natuurlijk zelf wel een hokje enso kopen. (cat)

    Ik wil er heel graag, maar dat gaat voor het moment niet. Heb je een foto waarbij ik kan wegkwijlen hoe schattig ze wel niet zijn?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Archibald schreef:
    Ik had er zo een van je overgenomen, maar helaas heb ik al 2 konijnen die ook nog eens kleintjes zouden verwachten dus ik denk niet echt dat ik er nog 1 bij kan hebben =(
    Succes met zoeken! Misschien kan je een kleine advertentie in de krant plaatsen of een briefje ophangen in de supermarkt? Marktplaats zou ook nog kunnen ^^


    Ze staan op marktplaats ^^

    Ik had er denk ik wel 1 gemogen als mijn moeder een huis met een tuin had.. Mijn vader heeft wel een huis met een tuin, maar hij is om de 6/7 weken weg, dus dat is niet zo handig. Kom daar, ligt dat konijn met z'n pootjes omhoog.
    En aan deze post heb je denk ik niet veel :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Passerby schreef:
    Ik wil er heel graag, maar dat gaat voor het moment niet. Heb je een foto waarbij ik kan wegkwijlen hoe schattig ze wel niet zijn?



    Betrayal schreef:
    Ik had er denk ik wel 1 gemogen als mijn moeder een huis met een tuin had.. Mijn vader heeft wel een huis met een tuin, maar hij is om de 6/7 weken weg, dus dat is niet zo handig. Kom daar, ligt dat konijn met z'n pootjes omhoog.
    En aan deze post heb je denk ik niet veel :'D


    hahahah XD oke dan.

    Atmosphere schreef:
    (...)
    [/quote
    Awh wat een scheetjes. Als ik alleen ga wonen, neem ik terug konijntjes in huis. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?