We hebben echt een shitload aan jonge konijntjes :'D
& mijn vader wil ze in het bos dumpen als ze niet opgehaald worden,
dus ik probeer nu snel mensen voor ze te vinden, behalve in de
vakantie wil eigenlijk niemand nog een beestje erbij ;(
Naja, wish me luck & heeft iemand hetzelfde gehad ooit? Of wil er iemand een nieuw huisdiertje?
Ik! Ik! Ik! Alleen dumpt mijn papa hem dan waarschijnlijk meteen bij de koeien in het weiland
Of mijn kat eet 'm op
Anywaaaaaaayz, goodluck met zoeken <3
Soundeffect schreef: Ik! Ik! Ik! Alleen dumpt mijn papa hem dan waarschijnlijk meteen bij de koeien in het weiland
Of mijn kat eet 'm op
Anywaaaaaaayz, goodluck met zoeken <3
Ik had er zo een van je overgenomen, maar helaas heb ik al 2 konijnen die ook nog eens kleintjes zouden verwachten dus ik denk niet echt dat ik er nog 1 bij kan hebben
Succes met zoeken! Misschien kan je een kleine advertentie in de krant plaatsen of een briefje ophangen in de supermarkt? Marktplaats zou ook nog kunnen ^^
Archibald schreef:
Ik had er zo een van je overgenomen, maar helaas heb ik al 2 konijnen die ook nog eens kleintjes zouden verwachten dus ik denk niet echt dat ik er nog 1 bij kan hebben
Succes met zoeken! Misschien kan je een kleine advertentie in de krant plaatsen of een briefje ophangen in de supermarkt? Marktplaats zou ook nog kunnen ^^
Ik had er denk ik wel 1 gemogen als mijn moeder een huis met een tuin had.. Mijn vader heeft wel een huis met een tuin, maar hij is om de 6/7 weken weg, dus dat is niet zo handig. Kom daar, ligt dat konijn met z'n pootjes omhoog. En aan deze post heb je denk ik niet veel :'D
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
Betrayal schreef:
Ik had er denk ik wel 1 gemogen als mijn moeder een huis met een tuin had.. Mijn vader heeft wel een huis met een tuin, maar hij is om de 6/7 weken weg, dus dat is niet zo handig. Kom daar, ligt dat konijn met z'n pootjes omhoog. En aan deze post heb je denk ik niet veel :'D