• Als mijn haar weer mijn eigen kleur is, dan gaat blauwe haarverf halen, en gaan er blauwe plukken in mijn haar! Gosh, dat lijkt me echt zo gaaf.. Nu moet ik het doen met mijn extensions.. Daarbij is het weer eens wat anders dan paars en rood xd

    Wie gaat ook der haar een kleurtje geven? (nerd)
    En ja, deze titel is best slecht eigenlijk..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 11:21 ]


    Forever.

    Zephyros schreef:
    (...)

    That's not true! Je kN het ook gewoon verven dathet er naar een maand weer uit gaat. En dan niet met uitgroei (:

    Klopt, in R'dam is er zo'n winkeltje en daar kan je dat spul kopen. Best wel duur, maar het werkt wel goed. Maar het zijn kleine potjes dus als je je hele haar daar mee wilt verven is het nog duurder...


    Forever.

    mijn haar was vroeger muisbruin, nu is het lekker blond :) gelukkig niet van dat ieuw ieuw fake blond, maar mooi blond, net iets donkerder dan Taylor Swift ongeveer


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Haha ik had een deel van de onderkant van mijn haar violet paars gedaan, maar het was lichter dan dat het zou had moeten zijn..


    Ik wil het zwartachtig, dat je enkel ziet dat het donkerpaars is als er licht op schijnt. Hmpf, dat is zo mooi GABBA GABBA!


    Olive

    Ik mag niet van mijn ouders, anders zou ik het meteen doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Morgen komen er weer highlights in mijn haar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil mijn haar wat roder


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb mijn haar pas een kleurtje gegeven.
    Eerst was het donkerblond, nu heb ik rood/bruin met een grote, lichtblonde pluk er doorheen (krul)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 12:39 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Elke haarkleur die ik wil doet mijn moeder zodat ik kan zien dat het helemaal niet staat. :'D Ik heb een vreemde moeder, I know. Maar ik hou van haar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Passerby schreef:
    (...)Dat zou iets zijn dat ik bij de kapper zou doen, maar ik weet dat het toch geen doen zou zijn, dus ik begin er niet aan.

    Een spoeling is gewoon zo'n uitwasbaar ding? (:

    Fragile schreef:
    (...)
    Een spoeling is gewoon zo'n uitwasbaar ding? (:
    Ja, maar dat vind je bij ons niet in de winkel of in het kruitvat en die dingen, mss als je naar zo'n speciale zaak gaat ofzo wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga mijn haar in... *even kijken op doosje van haarverf* mahonie kleur verven, eerdaags. Dat heb ik al eens eerder gehad en dat beviel me heel goed alleen nu is het er behoorlijk uit ;x
    En pas op met blauw, dat gaat er héél erg snel uit, dus gebruik gewoon zoveel mogelijk haarverf 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb mijn haar in zoveel kleuren gehad :'D
    Nu is het bruin, maar ik ben van mezelf blond. Dus ik ga het binnenkort even goed blonderen en vanaf dan niet meer verven. 't Wordt me te duur.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb eerst zwarte plukken gehad. daarna roze plukken en dat is er nu uit maar in de herfst/winter wil ik het zowiezo paarse plukjes verven. en ik wil het ook nog een keer fel groene plukjes in doen.

    als je je haar blauw gedaan heb wil je dan een foto laten zien ik ben nieuwschierig


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik heb laatst mijn haren rood geverft, vond m'n moeder wel genoeg hahaha.


    To infinity and beyond •

    ik wil mijn haar supergraag zwart verven :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."