• Als mijn haar weer mijn eigen kleur is, dan gaat blauwe haarverf halen, en gaan er blauwe plukken in mijn haar! Gosh, dat lijkt me echt zo gaaf.. Nu moet ik het doen met mijn extensions.. Daarbij is het weer eens wat anders dan paars en rood xd

    Wie gaat ook der haar een kleurtje geven? (nerd)
    En ja, deze titel is best slecht eigenlijk..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 11:21 ]


    Forever.

    Supervet, haha ^^
    Ik heb een roze pluk gehad, maar nee, doe ik niet weer :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik blijf mijn trouwe donkerblond... Ik heb eens een fase gehad dat ik dolgraag paars haar wilde hebben, want mijn mama had haar haren donkerpaars geverfd en ik vond dat zo cool...


    Olive

    Authors schreef:
    Ik blijf mijn trouwe donkerblond... Ik heb eens een fase gehad dat ik dolgraag paars haar wilde hebben, want mijn mama had haar haren donkerpaars geverfd en ik vond dat zo cool...

    Haha ik had een deel van de onderkant van mijn haar violet paars gedaan, maar het was lichter dan dat het zou had moeten zijn..


    Forever.

    Ik twijfel nog steeds wat ik met mijn haar ga doen. Ik wil eens Hayley haar haar nadoen, maar ik heb bruin haar dus zal ik meteen met een uitgroei zitten, dus denk ik dat ik het opnieuw donkerbruin-zwart zal doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik twijfel nog steeds wat ik met mijn haar ga doen. Ik wil eens Hayley haar haar nadoen, maar ik heb bruin haar dus zal ik meteen met een uitgroei zitten, dus denk ik dat ik het opnieuw donkerbruin-zwart zal doen.

    Dat probleem heb ik dus ook! :/


    Forever.

    Ik ga het niet permanent verven want dan zie je de uitgroei echt hard bij mij en dat vind ik niet zo mooi, en ik bespaar me lekker veel geld (:


    Kill them with kindness.

    Zephyros schreef:
    Ik ga het niet permanent verven want dan zie je de uitgroei echt hard bij mij en dat vind ik niet zo mooi, en ik bespaar me lekker veel geld (:
    Alle kleuring die je in de winkels koopt zijn permanent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hád donkerblond haar, nu is het kastanjebruin, and i like it the way it is now.(krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Passerby schreef:
    Ik twijfel nog steeds wat ik met mijn haar ga doen. Ik wil eens Hayley haar haar nadoen, maar ik heb bruin haar dus zal ik meteen met een uitgroei zitten, dus denk ik dat ik het opnieuw donkerbruin-zwart zal doen.

    Als je een spoeling koopt vervaagt het en heb je dus minder snel uitgroei.

    Passerby schreef:
    (...)Alle kleuring die je in de winkels koopt zijn permanent.


    That's not true! Je kN het ook gewoon verven dathet er naar een maand weer uit gaat. En dan niet met uitgroei (:


    Kill them with kindness.

    Donkerblond > blond > en nu wil ik een soort gingerkleur ^.^


    And in that moment, we were infinite.

    Zephyros schreef:
    (...)

    That's not true! Je kN het ook gewoon verven dathet er naar een maand weer uit gaat. En dan niet met uitgroei (:
    Hier kan je geen spoelingen meer kopen alle kleuringen zijn hier permanent, want dat kwak ik altijd op mijn haar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    daiyu schreef:
    Donkerblond > blond > en nu wil ik een soort gingerkleur ^.^


    Welke kleur is ginger? Ô_o


    Behind the laughter it actually means something.

    Fragile schreef:
    (...)
    Als je een spoeling koopt vervaagt het en heb je dus minder snel uitgroei.
    Dat zou iets zijn dat ik bij de kapper zou doen, maar ik weet dat het toch geen doen zou zijn, dus ik begin er niet aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Delinquent schreef:
    (...)

    Welke kleur is ginger? Ô_o
    Ik zou zeggen rost, van ginger is rost. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?