• De trailer voor mijn nieuwe fanfiction, dit keer over The Hungergames :Y)

    Voor degenen die interesse hebben; Link naar de proloog.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Is dat die ene waar die rollen voor waren? 8D
    Dan ga ik hem lezenn :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    WOW. Die trailer is zo mooi. Ik ga ook lezen!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Me likes, en serieus, die trailer is écht super vet gemaakt o.o

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:54 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dank je! Zelf ingesproken, haha, vandaar die klik op het einde, die ik eigenlijk nog moet wegwerken, haha :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja ik dacht al dat je dat zelf ingesproken had, want dat kon je horen. Maar je stem leek echt op zo'n stem die bij professionele trailers zit o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waauw, mooie trailer hoor! Hoe heb je die beelden allemaal zeg maar op dezelfde afmeting kunnen houden? (:


    ars moriendi

    Ik heb lang geleden eens extra effecten voor WMM gedownload, waardoor je dus ook effecten hebt om die afmetingen van beelden te vervormen, zodat je ze gelijk kunt krijgen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Ik heb lang geleden eens extra effecten voor WMM gedownload, waardoor je dus ook effecten hebt om die afmetingen van beelden te vervormen, zodat je ze gelijk kunt krijgen (:

    Ooohh dat is handig zeg, want ik heb daar dus altijd problemen mee. Het ziet er erg goed uit. De enige tip die ik je meegeef, is dat ik op bvb 0:55 geen twee stemmen door elkaar heen zou laten lopen (het rappen en jou stem). Dat lijkt een beetje rommelig.

    Maar ik ga het lezen (:


    ars moriendi

    Ja, ik weet het, maar ik vond het zo'n badass liedje dat ik het niet kon laten. Het past gewoon bij The Hunger Games :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle