• Ik ben op zoek naar story's met onbekende personages in het thriller en/of horror genre!


    Even een paar eisen/wensen/vermeldingen:

    * ABN, leestekens, géén emoticons.
    * Liefst jongeren als personages. Geen kinderen of volwassenen.
    * Bovennatuurlijke gebeurtenissen mogen erin voorkomen.
    * 16+ elementen (en dan doel ik op sex en alles wat er mee te maken heeft, aangezien stromend bloed, amputaties en verloren ingewanden automatisch in het horror genre zitten) maken niets uit, dus mag erin voorkomen.
    * Als je je story hier plaats, plaats dan aub een link en een korte (mag zelfs maar één zin zijn) beschrijving ervan.


    Ik hoop dat ik een paar leuke story's vind! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben toevallig bezig met een thriller/ horror, dat gaat over entiteiten en bezetenheid. Ik ben er nog mee bezig, er komen alleen jongeren in voor. Ik moet hem nog activeren, btw.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Deze is geschreven door mijzelf.

    I just can't think about something else. |16+



    Zijn lust gaat verder dan die van ieder ander
    En zij houd meer van hem dan van wie ook.
    Maar hij wil meer, meer dan zij hem kan geven.
    Dan is de vraag of hij echt om haar geeft.
    En zal zij ondanks alle leugens bij hem blijven...
    Het is een obsessie.
    Hij kan nergens anders aan denken.
    ~ Soudtrack ~



    LittlePirate




    En verder denk ik niet echt dat ik iets heb wat je leuk vind, maar anders moet je - als je zin hebt - maar even op mijn profiel zelf kijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Pyromaniac schreef:
    Ik ben toevallig bezig met een thriller/ horror, dat gaat over entiteiten en bezetenheid. Ik ben er nog mee bezig, er komen alleen jongeren in voor. Ik moet hem nog activeren, btw.


    Als je 'm activeert, mag je het altijd laten weten, want hij klinkt al leuk! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Fantasy, Actie, Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 12:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat, als je engste nachtmerries, werkelijkheid worden? Je eigen dromen, je grootste angst zijn. Ze stiekem de handen om je keel zijn, die je keel dichtknijpt, en je langzaam stikken laat. Je geschreeuw niet werkt, omdat het niet gehoord wordt. Je verzetten geen zin heeft, omdat je de kracht er niet voor vinden kan. Je weet, dat je niet ontsnappen kan. Wat, als je elke nacht wakker wordt, badend in het zweet. Wat, als je nachtmerries werkelijkheid worden, en ontsnappen een onmogelijke optie is, omdat je aan de aanwezigheid verslaafd raakt?
    ‘’Het zal erger zijn, dan je ergste nachtmerrie,’’ fluisterde hij in haar oor.

    16+

    Manipulated


    Bad decisions make good stories.

    Misschien mijn Hunger Games fanfiction. Daar komen later ook lugubere dingen etc. in voor: Until the very end.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Sophie en Chloë. Twee meisjes van vijftien die alles hebben wat je je maar kunt wensen op die leeftijd. Een fijn leven, leuke vrienden, gezellige familie. Ze doen hun best op school en halen goede cijfers. Ze hebben een perfect lichaam en genoeg jongens die ze leuk vinden.
    Ze zijn al samen sinds hun geboorte en weten alles van elkaar. Maar is het ook mogelijk om iets verborgen te houden voor iemand die je al zolang kent en alles van je weet?



    http://www.quizlet.nl/stories/54197/i-will-do-this-for-you-soph/