• Wat ik wil met mijn haar. Ik ga morgenavond naar de kapper, maar ik heb nog geen idee wat ik ermee wil doen, dus vraag ik hier maar tips.


    Iknow, niet echt leuke foto, maar whatever.
    Ik mag alleen geen kleurtjes ofzo erin, helemaal geen verf of permanent krul, blablabla. Gewoon iets met knippen :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou die pony weg laten knippen, dan zie je er in ieder geval meer open uit.

    De foto is heel donker , dus je ziet het bijna niet :x

    Maar ik heb geen idee wat je er mee kunt doen, sorry


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Je zou een pony kunnen laten knippen? of laagjes.

    Celestial schreef:
    Je zou een pony kunnen laten knippen? of laagjes.

    Laagjes heb ik al een klein beetje, maar niet te erg, want dan gaat het overeind staan x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het is wel kort, en ik zou idd de pony of met een klepje naar de zijkant vastzetten of gewoon helemaal weg. Want dan kom je ook meer zeker over.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien kun je een iets duidelijkere foto posten? Het is niet echt goed te zien.
    In ieder geval zou ik je haar een beetje uit je gezicht halen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Uneventful schreef:
    Het is wel kort, en ik zou idd de pony of met een klepje naar de zijkant vastzetten of gewoon helemaal weg. Want dan kom je ook meer zeker over.

    Ohgosh, noow, ik wil die pony voor geen goud weg, ik leef daarmee.
    Sowieso vinden mensen mij niet onzeker, dat maakt mijn gedrag allemaal goed.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vraag de kapper om advies, die komen vaak wel met leuke dingen waar je nog niet aan had gedacht ;) Misschien kun je een keer een rechte pony proberen? Dat vind ik er ook altijd supervlot uitzien.


    ars moriendi

    Je beseft toch wel dat we hier haast geen fuck van kunnen zien?
    Photoshop jezelf met een rechte pony, kijk of dat je staat :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet ook naar de kapper:|
    Ik laat Highlights etten en ik weet eker dat e veel van mijn haar aan afknippen terwijl het net weer aln is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    vanachter heel kort & vooraan langer?


    ik vind het echt mooi. (:

    & man, krullen staan haar echt veel beter.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 1:11 ]


    Save me from myself.

    Je pony recht of weg?
    Ik zou het niet veel korter laten knippen, je haar lijkt me al niet al te lang ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dudes, wtf hoe kunnen jullie een pony zien? Alles wat je ziet in een schaduw? D:


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Dudes, wtf hoe kunnen jullie een pony zien? Alles wat je ziet in een schaduw? D:


    Of je kijkt niet goed, of het is omdat ik zelf fotografeer en héél veel foto's heb gezien in m'n leven al, waardoor ik best gewend ben om door dingen heen te kijken. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Of je kijkt niet goed, of het is omdat ik zelf fotografeer en héél veel foto's heb gezien in m'n leven al, waardoor ik best gewend ben om door dingen heen te kijken. :')

    Als ik met mn neus op m'n scherm push, zie ik vaagjes een schuine pony, maar come on D:


    Let it come and let it be