• Jaja. Ik heb nog 2 'lesdagen' (Hele dag film kijken, dinsdag zelfs tot 4 uur!), 'leuk afsluiten', boeken inlveren en 'leuke activiteit' ;D En dan eindelijk vakantie. (Vanaf volgende week woensdag dus 8D)

    Maar helaas, wat moet ik nog doen? Onze klas moet nog een filmverslag schrijven voor morgen (1 na laatste 'les'dag) terwijl heel veel kinderen delen hebben gemist en daardoor de helft niet eens kunnen maken. Niiiiice :l

    Iemand anders ook zoiets raars gehad, huiswerk op de laatste dagen? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Prim schreef:
    (...)
    Nice ben ik in meivakantie geweest
    Wij gingen met school naar Bobbejaanland


    Leuk!! We zoudn eerst naar walibi world gaan maar dat ging niet door, dus kozen ze voor dit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OffTheRecord schreef:
    Ik heb al een week vakantie :')

    Ik heb al een week vakantie. (:

    wow weird! Ne eik had alleen een pww en toen uitstapje, eindfeest en boeken inleveren rapport halen. Maar ik heb al -gelukkig- vakantiee!

    Ik heb .. al 3 weken vakantie? En ik ben al op kamp geweest en ga zaterdag 3 weken op vakantie. ON: Succes met je verslag en fijne vakantie!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.