• Oké, dit wordt vast erg langdradig en érg akward...

    Eind september werd ik verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij is arrogant, sarcastisch, een enorme player en tegen alles waar ik voor ben en toch ben ik gek op hem.
    Er zijn periodes geweest dit schooljaar waar we echt goed overeen kwamen, waar we elkaar voortdurend plaagden enzo...
    Hij zag me echter nooit als meisje, hij zag me als maat. (Ik ben wel redelijk jongensachtig als het op humor en kleding -ben metalhead- aankomt)

    Ik besloot hem dus te vergeten, ik werd verliefd op de zanger van een band die ik ontmoet heb bij een optreden waar mijn band ook optrad.

    Ali [jongen uit mijn klas, niet echte naam] was nooit echt uit mijn kop en nu weet ik dat die verliefdheid op die bandjongen alleen was omdat hij mij ook leuk vond. (I know, ben een beetje raar)

    En nu komt het... Onze klas hangt echt samen en we komen goed overeen dus om het jaar af te sluiten, deden we een barbeque met sleepover.
    Toen we met z'n 16 in een tent voor 6 mensen lagen, hebben we gewaterpijpt, just for fun.
    Toen speelden we turn the bottle om te blowen (wel zonder handen) en moest ik met Ali *blowen. Sindsdien heb ik weer Ali-issues.
    Nog erger werd het toen we met z'n zessen de opkuis deden. We rustten een beetje uit op de trampoline en hij kwam helemaal tegen me liggen, ssly, haast op me. Hij liep de hele tijd bij mij en mijn beste vriendin.
    [volgens mij wilt hij haar, wat logisch is want ze is beautiful en erg mager en ik ben niet zo knap]

    *Blowen: rook doorgeven van mond naar mond, normaal met een vuist ertussen.

    Duss... tips om de ongelooflijk knappe en grappige jongen te vergeten waar ik gek op ben?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 18:40 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Probeer niet naar hem te kijken.
    En ontmoet ook nog leuke andere jongens. Maybe vergeet je hem dan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Sowieso ben je vast niet zo lelijk!
    Maar het spijy me ; ik vergeet mn ex ook niet en dat is al bijna
    Een jaar uit.. Intensief sporten misschien?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    I feel... Forever Alone. :S


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SoCute schreef:
    Probeer niet naar hem te kijken.
    En ontmoet ook nog leuke andere jongens. Maybe vergeet je hem dan.

    Het enige probleem is dat hij in mijn klas zit... we gaan zo ongeveer om de week ergens samen naartoe.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Nica schreef:
    Sowieso ben je vast niet zo lelijk!
    Maar het spijy me ; ik vergeet mn ex ook niet en dat is al bijna
    Een jaar uit.. Intensief sporten misschien?

    Klote voor jou... maar sporten? Ik heb het uithoudingsvermogen van een zieke bejaarde.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Het enige probleem is dat hij in mijn klas zit... we gaan zo ongeveer om de week ergens samen naartoe.

    Probeer nu niet alleen met hem maar neem ook anders vrienden mee.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    SoCute schreef:
    (...)
    Probeer nu niet alleen met hem maar neem ook anders vrienden mee.

    Mischien wel een goed idee:)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Goed,Ik ben hier ook niet goed in maar ik ga je proberen te helpen.

    Kijk eens om je heen hoeveel leuke jongens er zijn en die jou wel knap vinden. Ga na de stad en op een terrasje zitten. Je zou verrast zijn hoeveel knappe en lieve jongens er zijn.

    Schat wat ik begrijp van dit verhaal ben je meer waard dan hem(K)




    Kijk hier even naar en je bent 'm zo vergeten!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ben je nog vrienden met hem?
    Want op zich zou die jongen je ook gewoon wél leuk kunnen vinden, en dan vergooi je alles om niets. Vraag het anders/probeer er achter te komen of hij je wel of niet leuk vindt.
    En anders, tsja, daar moet gewoon wat tijd overheen gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Damn, ik heb hetzelfde probleem als jij. .___.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cloudburst schreef:




    Kijk hier even naar en je bent 'm zo vergeten!


    Nobody can Ignore Jensen ;D

    Ik heb echt geen flauw idee, heb hetzelfde probleem ;x


    Trust me. I'm the doctor

    Cloudburst schreef:




    Kijk hier even naar en je bent 'm zo vergeten!


    Kijk, jij begrijpt ons. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cloudburst schreef:




    Kijk hier even naar en je bent 'm zo vergeten!


    Jensen... ooh, staar hier lekker veel naar, dan ben je hem echt vergten hoor :)

    omnomnomnom jensen is zo lekker


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Cloudburst schreef:




    Kijk hier even naar en je bent 'm zo vergeten!

    Geloof me, mijn jongen kan hier zeker aan tippen.
    Velen vinden hem niet echt knap maar ik vind hem echt geweldig...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.