• dat Sirius Black 's naam uit Harry Potter waarschijnlijk ergens van afgeleid is:

    de ster Sirius is de helderste ster van het sterrenbeeld Grote Hond

    zeg me nu a.u.b. dat ik niet de enige ben die dat nog niet wist


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Dat wist ik niet :x
    Nu wel (:

    Inderdaad afgeleid van de ster, maar zoals iedereen al zegt, alle naemn hebben een betekenis. ;)


    ars moriendi

    Kalona schreef:
    Ik wist dat niet :'D


    There's power in the words you whisper.

    Ik wist het wel (:


    Olive

    Kalona schreef:
    Ik wist dat niet :'D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tortuga schreef:
    Inderdaad afgeleid van de ster, maar zoals iedereen al zegt, alle naemn hebben een betekenis. ;)

    Welke heeft Harry dan? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Kalona schreef:
    Ik wist dat niet :'D


    Inspiration can hit you any time

    Physical schreef:
    Ik wist dat. wikipedia


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Glimpse schreef:
    I knew it. Maar alles heeft een betekenis. Zo vormen ook alle personages samen het menselijk lichaam. Ik weet niet precies wie waar hoort, maar dat is serieus zo.


    Whut? O.O.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Whut? O.O.

    Een menselijk lichaam. Zoals de regeringsstaat van Plato.
    Het hoofd: dat zijn de denkers
    De romp: de wachters
    het onderlichaam: het arbeidsklasse (ik weet niet echt wie dat zijn in HP)


    Where there is a sea there are pirates...

    Die hele familie heeft trouwens sterrennamen, zo`n beetje.
    Andromeda, Bellatrix, Nymphadora, Regulus Arcturus, et cetera


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Captain schreef:
    (...)
    Een menselijk lichaam. Zoals de regeringsstaat van Plato.
    Het hoofd: dat zijn de denkers
    De romp: de wachters
    het onderlichaam: het arbeidsklasse (ik weet niet echt wie dat zijn in HP)


    Ah, oké. Maar toch vraag ik me af of ze álles wel expres gedaan heeft hoor, dat zou wel heel veel zijn. Misschien pluizen mensen gewoon bepaalde dingen uit en blijkt het opeens iets te zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Ah, oké. Maar toch vraag ik me af of ze álles wel expres gedaan heeft hoor, dat zou wel heel veel zijn. Misschien pluizen mensen gewoon bepaalde dingen uit en blijkt het opeens iets te zijn.

    Ja, ik denk het ook. Maar ze heeft echt alles zo goed in elkaar gestoken, ongelooflijk! Dus ik denk dat ze daar ook over heeft nagedacht, maar ik weet het niet zeker. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik wist het. :)
    Sirius is een naam uit de Griekse mythologie. Daar is Sirius de hond en metgezel van Orion. Orion was verliefd op Artemis, maar haar broer Apollo was het niet met die liefde eens. Hij stuurde een grote schorpioen op hem af en Orion dook in zee om aan hem te ontsnappen. Apollo zei tegen Artemis dat hij wedde dat zij Orion niet kon raken. Artemis dacht verder niet na en schoot op Orion. Toen ze ontdekte wat ze had gedaan, plaatste ze Orion en zijn hond Sirius aan de hemel. Daar ontvluchtte hij voor eeuwig de Schorpioen (ook een sterrebeeld).

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 10:25 ]

    Captain schreef:
    (...)
    Welke heeft Harry dan? :'D

    JK Rowling's buurjongetje van vroeger heette Harry Potter ;DD

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 12:50 ]


    ars moriendi