• misscake, een vriendin van me is verliefd op een jongen. Ze vroeg me voor advies, maar ik ben niet zo goed in de liefde. Dus ik zei : "Mag ik het ook aan de mensen op Q vragen?" en zij zei : "ja".

    Dus hebben jullie advies?

    Yeah nog zon topic :P
    Oke even serieus, ze moet het voorzichtig laten merken aan die jongen. Gewoon mee omgaan en gewoon een goede band opbouwen. Daarna zou je als ik haar was langzaam hints geven aan die jongen en dan hopen dat hij hetzelfde voor haar voelt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waar heef ze advies over nodig?
    Ze weet (zeker) dat ze verlief is,dan moet ze uit zoeken of hij ook op haar is en het hem zeggen,of meteen zeggen dat kan ook. Ik zie het probleem niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Waar heef ze advies over nodig?
    Ze weet (zeker) dat ze verlief is,dan moet ze uit zoeken of hij ook op haar is en het hem zeggen,of meteen zeggen dat kan ook. Ik zie het probleem niet helemaal.


    Er is geen probleem, ze heeft gewoon wat advies nodig.

    Wil niemand haar advies geven?

    Ze moet gewoon eens met 'm gaan praten enzo, kijken of het klikt, misschien eens samen iets gaan doen en als hij haar ook leuk vindt, komt het vanzelf wel (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik gaf je net advies en als ik jou was zou ik die aannemen van een jongen. Maar whatever


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Ik gaf je net advies en als ik jou was zou ik die aannemen van een jongen. Maar whatever


    Huh? Ik zei net tegen misscake wat jij zei hoor? Sorry...

    xFishx schreef:
    Wil niemand haar advies geven?

    Daar ging het mij om lieverd.
    Want ik gaf net toch echt een goede tip


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Yeah nog zon topic :P
    Oke even serieus, ze moet het voorzichtig laten merken aan die jongen. Gewoon mee omgaan en gewoon een goede band opbouwen. Daarna zou je als ik haar was langzaam hints geven aan die jongen en dan hopen dat hij hetzelfde voor haar voelt


    En aangezien dit is gezegd door een jongen, ga ik er gewoon in mee. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RestlessSoul schreef:
    Yeah nog zon topic :P
    Oke even serieus, ze moet het voorzichtig laten merken aan die jongen. Gewoon mee omgaan en gewoon een goede band opbouwen. Daarna zou je als ik haar was langzaam hints geven aan die jongen en dan hopen dat hij hetzelfde voor haar voelt

    Goede tip! Werkte voor mij ook - min of meer.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Forever Alone.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet zelf niet eens hoe ik het moet aan pakken


    "Ignite, my love. Ignite."