• Ik zou niet weten wat ik voor een spullen allemaal moet kopen voor de hoge school. En dan heb ik het over schriften enzo. Dus heeft iemand ook maar enig idee, want ik weet het echt niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Middelbare of wat?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga naar de universiteit en heb eigenlijk ook niet echt een idee :W Maar ik koop denk ik gewoon een map en doe daar blaadjes in met tabbladen, ik zit niet meer echt te wachten op allemaal verschillende schriften.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat licht aan je opleiding. Als je iets met wiskunde gaat doen is een rekenmachine handig,maar als je iets met talen gaat doen heb je daar niets aan.
    Sowieso is een laptop handig en misschien een agenda,verder zou ik het niet weten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niets anders dan je in het middelbaar nodig had.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Memphis schreef:
    Ik ga naar de universiteit en heb eigenlijk ook niet echt een idee :W Maar ik koop denk ik gewoon een map en doe daar blaadjes in met tabbladen, ik zit niet meer echt te wachten op allemaal verschillende schriften.


    Omg, ik wil ook naar de universiteit! Nu voel ik me klein.:S


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ga MBO doen en ik heb geen idee wat ik moet halen, op een nieuwe schooltas na. D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Taraluis schreef:
    Middelbare of wat?


    De hoge school, dus het HBO. Ik ben net klaar met de middelbare.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik gebruik eigenlijk alleen een collegeblok, en snelhechters om m'n readers in te doen. Ik zit op de universiteit, maar hbo heeft ook hoorcolleges enzo, neem ik aan?

    Courage schreef:
    Ik gebruik eigenlijk alleen een collegeblok, en snelhechters om m'n readers in te doen. Ik zit op de universiteit, maar hbo heeft ook hoorcolleges enzo, neem ik aan?


    Jup, die heb ik in mijn introductie week al.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Omg, ik wil ook naar de universiteit! Nu voel ik me klein.:S


    Komt wel joh, geniet nog maar even lekker van de middelbare ;)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik doe zelf een HBO-Verpleegkunde ..
    Wat voor opleiding ga je doen? Ik weet niet of jij je boekenlijst al hebt. Het is handig om hierop je aankopen te baseren.
    Als je veel boeken hebt kun je ervan uitgaan dat je ook veel colleges hebt. Het is dan handig om een map aan te schaffen of een collegeblok met verschillende tabbladen. Ook is het niet mis op een laptop aan te schaffen, mocht je een dag geen zin hebben om te schrijven neem je je laptop mee naar school.

    Ik zou echter eerst nog even wachten met je aankopen, totdat het zeker is hoeveel verschillende colleges je hebt, wat de benodigdheden zijn voor je opleiding (staan vaak wel aangegeven bij je opleiding bij je Hogeschool).


    La credenza è una medicina contro il timore

    Geen idee. Een grote boekentas? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Memphis schreef:
    Ik ga naar de universiteit en heb eigenlijk ook niet echt een idee :W Maar ik koop denk ik gewoon een map en doe daar blaadjes in met tabbladen, ik zit niet meer echt te wachten op allemaal verschillende schriften.


    Dat doe ik dus al een paar jaar. (:
    En ik ga ook naar de hoge school volgend jaar, dus ik denk dat ik het gewoon zo ga houden.
    Maar ik bekijk zoiets pas als ik mijn schriften en boeken gekregen heb. Dan heb ik er een beter overzicht op. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het handigste is uiteindelijk er een speciale laptop voor mee te nemen. Anders is een kladblok, zo'n grote, het handigst. Later kun je dan je aantekeningen overhevelen in een map. Maar ik raad je aan om in the long run een laptop er voor aan te schaffen, dat is in vele opzichten veel makkelijker dan elke keer een kladblok meenemen en met de hand aantekeningen te nemen. Ik zit zelf op de universiteit, dus ik weet wel waar ik het over heb.

    Het ligt natuurlijk ook aan je opleiding. Een collegeblok is de eerste weken sowieso het handigst, maar als je veel aantekeningen moet maken, tja..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 13:47 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ga nu ook naar de hoge school. Ik neem de eerste dag gewoon een kladblok mee want dat is een administratieve dag zeg maar. Dan vertellen ze je van alles enzo.

    Je kan ook altijd je school mailen. Naar welke hoge school ga je? Over het algemeen zijn ze best vriendelijk op zulke secretariaten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury