Mijn ex-vriendje had een liedje voor mij geschreven op de gitaar.
Hij had er twee weken aan zitten werken. Dat is de liefste cadeau die ik ooit heb gehad(krul)
[ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 23:11 ]
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Een i-pad 2 ( nee dat klinkt niet lief maar verwend ) , maar toen ik m aanzette, stond ie helemaal vol met liedjes die hij voor me geschreven heeft, en 'onze' liedjes van speciale momenten, en foto's van ons, en gedichtjes, en bij voicememo's had hij allemaal lieve dingetjes ingesproken, en een heel lief zinnetje en onze datum staat erin gegraveerd aan de achterkant : ' home is wherever I am with you 03-01-2011'
konnichiwa schreef:
Een i-pad 2 ( nee dat klinkt niet lief maar verwend ) , maar toen ik m aanzette, stond ie helemaal vol met liedjes die hij voor me geschreven heeft, en 'onze' liedjes van speciale momenten, en foto's van ons, en gedichtjes, en bij voicememo's had hij allemaal lieve dingetjes ingesproken, en een heel lief zinnetje en onze datum staat erin gegraveerd aan de achterkant : ' home is wherever I am with you 03-01-2011'
Lieve woorden & complimentjes die ik niet vaak hoor (:
of aparte complimentjes zoals; je kan supergoed vlechten [jah die heb ik van de week gehad van een vriend ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
een dikke vette tongzoen
Uhm, een liefdesbrief. Het was zowat onleesbaar, we konden pas ongeveer 1 jaar schrijven (';
maar nu denk ik steeds, Ahw! Wat cute
konnichiwa schreef:
Ahww van Thomas? ahwwwww
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you