• Omdat de zomervakantie is begonnen enzo hebben ik en mijn vrienden nogal veel plannen gemaakt. Totdan niets en de hand en alles leuk en aardig. Maar er hangt de heletijd een meisje bij ons groepje overal waar wij gaan is zij ook. Niemand mag haar echt en zij ziet ons als haar beste vrienden. En ik weetniet hoe ik haar zonder haar te kwetsen moet zeggen dat ik en de andere dat anders zien. Ik weet ook niet waarom ze de heletijd bij ons hangt. Misschien omdat wij met jongens omgaan ofso...

    Help?

    Ik heb dat probleem ook, maar dat kind dat achter onze kont aan loopt, is heel vervelend en onaardig - vaak... Niet tegen mij maar wel m'n vrienden, dus ja... Hoe leg je zoiets uit xD


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Claw schreef:
    Sorry, best wel zielig om dat te doen. Ik vind dat er niks is om te zeggen tegen haar, waarom zou ze er niet bij mogen hangen? Probeer wat vrienden te worden ofzo, aye..


    Ye.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zelfde probleem, ik laat het maar voor wat het is. Kan me geen reet schelen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.