• Als je iets in de spotlight staat dan is je profielplaatje het plaatje dat naast je quiz/story staat. Misschien is het beter om een eigen plaatje van je computer ernaast te zetten i.p.v. je profielfoto? (en dan kun je nog steeds je profielplaatje ernaast weergeven als je geen plaatje hebt)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:32 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Waaaaaarom? Wtf

    Sorry, dat vind ik niet echt nodig :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ben ik nou zo dom of begrijp ik het niet O_______o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat zou ik eigenlijk wel leuk vinden, maar niet heel erg nodig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat zou wel handig zijn, want soms zie je een twilight story met een hp plaatje ernaast.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Aguamenti schreef:
    ben ik nou zo dom of begrijp ik het niet O_______o?


    Shoganai i ne~

    Reindeer schreef:
    Dat zou ik eigenlijk wel leuk vinden, maar niet heel erg nodig.

    Aguamenti schreef:
    ben ik nou zo dom of begrijp ik het niet O_______o?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik zou het wel leuk vinden als het kon, omdat je dan ook een foto van het verhaal erbij kunt zetten bijvoorbeeld ... Maar of het nodig is, niet echt. Of het moet totaal geen moeite zijn voor Rutger. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Ik zou het wel leuk vinden als het kon, omdat je dan ook een foto van het verhaal erbij kunt zetten bijvoorbeeld ... Maar of het nodig is, niet echt. Of het moet totaal geen moeite zijn voor Rutger. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Why?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Memphis schreef:
    Sorry, dat vind ik niet echt nodig :x.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dacht er eigenlijk ook over! Dat lijkt me een goed idee, het zou leuk zijn mocht het worden gerealiseerd. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Sevenfold schreef:
    Ik zou het wel leuk vinden als het kon, omdat je dan ook een foto van het verhaal erbij kunt zetten bijvoorbeeld ... Maar of het nodig is, niet echt. Of het moet totaal geen moeite zijn voor Rutger. :')


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sevenfold schreef:
    Ik zou het wel leuk vinden als het kon, omdat je dan ook een foto van het verhaal erbij kunt zetten bijvoorbeeld ... Maar of het nodig is, niet echt. Of het moet totaal geen moeite zijn voor Rutger. :')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.