• .. en ik ben benieuwd wat eruit komt. Ik heb altijd sowieso wel door of iemand 'echt' of 'nep' is, dus ben benieuwd wat hij me gaat vertellen of wat er allemaal gaat gebeuren. Waarschijnlijk wordt het een tv-opname maar dat is nog niet zeker. Dat laat ik sowieso achteraf nog wel weten als ik terug ben. -Hier zeg ik btw niet mee of hij 'echt' is of 'niet', ik vraag alleen wat jullie denken/vinden :Y).-

    Dus, wat denken jullie? Is Derek..
    - Fake?
    - Real?
    - Of hebben jullie zoiets van;'hij zal vast wel dingen doen die wel kloppen'
    - Of heb je zoiets van; 'Boeit me niet, zolang jij maar op tv komt (nerd)!'?

    Voor de mensen die niet weten wie mr. Ogilvie is, is de vraag denk ik sowieso wel overbodig (pirate).

    Edit: Ik heb geen reading gehad en de mensen die erop af kwamen waren over het algemeen vrij kansloos en wanhopig, waar ik me dus dood aan irriteerde :3. Wel was het heel grappig hem te ontmoeten en hem eens in het echt te zien, omdat hij toch wel was zoals ik me voorstelde. Hij is nog ietsje idioter als dat hij in zijn tv-programma's overkomt, maar voor de rest komt het beeld wat ik eerst had wel vrij goed overheen met mijn beeld nu ik hem ontmoet heb. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 16:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    LittlePirate schreef:
    Ik denk dat er een kern van waarheid in zit, ook omdat ik in geesten en bovennatuurlijke verschijnselen geloof ^^
    Maar ik vraag me wel af in hoeverre dit gewoon trucs zijn oen in hoeverre het echt is.
    Maar er zit zeker iets in wat wel waar is. Ik geloof dit bijvoorbeeld meer dat Ury Geller - wat overigens wel heel gaaf is om te zien (op TV) n_n


    Daar geloof ik juist weer véél minder in. Van die man hebben ze al meerdere keren bewezen door onderzoeken dat hij niet echt is. Bijvoorbeeld door ook in gecontroleerde ruimtes vragen naar zijn trucs, die dan keer op keer niet lukten. Nee, dan zijn de mensen in zijn show vaak geloofwaardiger. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Daar geloof ik juist weer véél minder in. Van die man hebben ze al meerdere keren bewezen door onderzoeken dat hij niet echt is. Bijvoorbeeld door ook in gecontroleerde ruimtes vragen naar zijn trucs, die dan keer op keer niet lukten. Nee, dan zijn de mensen in zijn show vaak geloofwaardiger. :')


    Ury geller is gewoon uber dom, serieus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neh, sinds iemand die bekend is in de filmwereld op school heeft verteld dat die mensen die in zulke programma's voorkomen zorgvuldig geselecteerd worden geloof ik er niet veel meer van. Maar ik ben wel van mening dat er mensen zijn die tot zulke dingen in staat zijn - daar heb ik bewijzen van voor mezelf, maar die ik niet ga delen omdat menig volk me dan gaat uitmaken voor gek.
    Dus ja, twijfel twijfel.. :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Neh, sinds iemand die bekend is in de filmwereld op school heeft verteld dat die mensen die in zulke programma's voorkomen zorgvuldig geselecteerd worden geloof ik er niet veel meer van. Maar ik ben wel van mening dat er mensen zijn die tot zulke dingen in staat zijn - daar heb ik bewijzen van voor mezelf, maar die ik niet ga delen omdat menig volk me dan gaat uitmaken voor gek.
    Dus ja, twijfel twijfel.. :'D


    Bij MTV was er ook zo'n programma over mediums, het programma heette REAL LIFE dus ik denk niet dat het genept was. Ook al denk ik wel dat er iets klopt in je theorie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Bij MTV was er ook zo'n programma over mediums, het programma heette REAL LIFE dus ik denk niet dat het genept was. Ook al denk ik wel dat er iets klopt in je theorie.


    Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Ze zeggen in wimper reclames ook dat ze wetenschappelijk onderzocht hebben dat met het gebruik van die mascare je wimpers tot wel 14x (!!!) langer worden. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ah, maar dat is jouw mening toch? Maar ik neem aan dat je dus vrij sceptisch bent erover/hem i.i.g?(krul)
    Nou, eigenlijk helemaal niet juist. Maar, mijn mening dus.. Ik vind ‘paranormaal begaafd’ sowieso bullshit. De benaming geeft iets –wat iedereen overigens in zich heeft- zo’n zware lading, terwijl het enkel een kwestie van zintuigen ontwikkelen is. Ik kan bijvoorbeeld ook mensen hun ‘gedachten lezen’. Mensen denken dan letterlijk dat je in hun hoofd gaat zitten, maar het enige wat je hoeft te doen is naar de stand van het gezicht en de ogen te kijken en dan weet je eigenlijk wel al wat iemand als bijvoorbeeld antwoord op een vraag of opmerking. Maar, over dat arrogant-gedoe. Ik wilde eigenlijk zeggen, ik geloof in wat hij doet, maar hij kan mij niet helpen. De manier hij te werk gaat is eigenlijk alleen voor mensen die nergens in geloven of die niet weten of er ‘meer’ is en daar bevestiging in willen. Mij hoeft hij dat allemaal niet meer uit te leggen of te vertellen omdat ik daar gewoon veel verder in ben, vandaar dat ik zoiets had van .. ‘mhh naahh nevermind’ met betrekking tot mezelf. Máár, dat wil dus niet zeggen dat ik niet goed vind wat hij doet, want veel mensen hebben er wel baad bij. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Fake,


    Kill them with kindness.