• .. en ik ben benieuwd wat eruit komt. Ik heb altijd sowieso wel door of iemand 'echt' of 'nep' is, dus ben benieuwd wat hij me gaat vertellen of wat er allemaal gaat gebeuren. Waarschijnlijk wordt het een tv-opname maar dat is nog niet zeker. Dat laat ik sowieso achteraf nog wel weten als ik terug ben. -Hier zeg ik btw niet mee of hij 'echt' is of 'niet', ik vraag alleen wat jullie denken/vinden :Y).-

    Dus, wat denken jullie? Is Derek..
    - Fake?
    - Real?
    - Of hebben jullie zoiets van;'hij zal vast wel dingen doen die wel kloppen'
    - Of heb je zoiets van; 'Boeit me niet, zolang jij maar op tv komt (nerd)!'?

    Voor de mensen die niet weten wie mr. Ogilvie is, is de vraag denk ik sowieso wel overbodig (pirate).

    Edit: Ik heb geen reading gehad en de mensen die erop af kwamen waren over het algemeen vrij kansloos en wanhopig, waar ik me dus dood aan irriteerde :3. Wel was het heel grappig hem te ontmoeten en hem eens in het echt te zien, omdat hij toch wel was zoals ik me voorstelde. Hij is nog ietsje idioter als dat hij in zijn tv-programma's overkomt, maar voor de rest komt het beeld wat ik eerst had wel vrij goed overheen met mijn beeld nu ik hem ontmoet heb. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 16:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik geloof wel dat hij echt is. Misschien niet álles wat hij doet, maar ik denk dat hij bepaalde dingen weten die andere mensen niet zomaar weten. En al zou ij nep zijn, ik geloof dat er altijd wel mensen zijn die wel iets kunnen/zien, mede door ervaringen daarmee. (krul)

    Wat denk je zelf trouwens?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Ik geloof wel dat hij echt is. Misschien niet álles wat hij doet, maar ik denk dat hij bepaalde dingen weten die andere mensen niet zomaar weten. En al zou ij nep zijn, ik geloof dat er altijd wel mensen zijn die wel iets kunnen/zien, mede door ervaringen daarmee. (krul)

    Wat denk je zelf trouwens?
    Ik denk dat dat nogal gewaagd is om dat zo hier neer te zetten omdat mensen me dan waarschijnlijk een arrogante bitch vinden :Y). Nee ik wacht even af tot morgen en dan zeg ik het daarna wel :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Fake, in mijn geloof geloven ze niet dat hij met dode mensen kan praten maar juist met geesten. Ergens geloof IK het wel maar ergens weer niet, snap je?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:50 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet wie hij is, maar ik kijk nooit naar zn programma's dus ik kan niet echt zo goed beoordelen (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Uneventful schreef:
    Fake, in mijn geloof geloven ze niet dat hij met dode mensen kan praten maar juist met geesten. Ergens geloof IK het wel maar ergens weer niet, snap je?
    Wat is het verschil tussen doden mensen en geesten dan in jouw geloof en wat is precies jouw geloof als ik vragen mag? [/nieuwsgierig is] (krul) En ik snap idd wel wat je bedoelt.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat nogal gewaagd is om dat zo hier neer te zetten omdat mensen me dan waarschijnlijk een arrogante bitch vinden :Y). Nee ik wacht even af tot morgen en dan zeg ik het daarna wel :Y).


    Ah, maar dat is jouw mening toch? Maar ik neem aan dat je dus vrij sceptisch bent erover/hem i.i.g?(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou het serieus echt niet weten.

    Veel plezier!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bij hem weet ik het niet zeker,kijk bij share(of hoe dat mens ook heet) was het duidelijk nep,maar bij hem heb ik mijn twijfels. Ik denk dat ik het zelf moet zien om het te kunnen beoordelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk echt wel dat het real is
    Om zoiets lieg je toch niet das zielig xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik blijf bij eerst zien, dan geloven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik zie eerst en dan geloof ik het pas 8D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind hem gewoon fucking eng ;P


    Caution first, always.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Wat is het verschil tussen doden mensen en geesten dan in jouw geloof en wat is precies jouw geloof als ik vragen mag? [/nieuwsgierig is] (krul) En ik snap idd wel wat je bedoelt.


    Dat de ziel van dode mensen gewoon naar de hemel gaat en niet op aarde blijft rondspoken, en dat er zegmaar goede en slechte geesten zijn en de goede geven dan informatie over de ziel van de dode mensen in de hemel. En mediums praten dus met geesten en niet met de ziel van de mensen. Ze zeggen ook dat de mediums een kwade ziel hebben, maar datvond ik een beetje gemeen tegenover die mensen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kijk, in mensen als Char geloof ik bijvoorbeeld niet.
    "Begint zijn naam met de a? Met de g? Met de c? Met de o? Begint zijn naam met de p? Met de t? Ja, ik heb het goed! Kijk allemaal, hoe goed ik ben".
    Maar Derek Ogilvie vind ik geloofwaardig overkomen.
    Mijn moeder wilt heel graag naar een van zijn shows. Ik ga denk ik voor haar verjaardag een kaartje voor zijn show kopen:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik denk dat er een kern van waarheid in zit, ook omdat ik in geesten en bovennatuurlijke verschijnselen geloof ^^
    Maar ik vraag me wel af in hoeverre dit gewoon trucs zijn oen in hoeverre het echt is.
    Maar er zit zeker iets in wat wel waar is. Ik geloof dit bijvoorbeeld meer dat Ury Geller - wat overigens wel heel gaaf is om te zien (op TV) n_n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes