• Ik heb al heel lang ruzie met B. Ik heb het nu wel weer goedgemaakt, maar ik merk dat ik er nog niet overheen ben zegmaar. Zo heb ik alle schuld op me genomen, terwijl ik lang niet alle schuld had.
    Door die ruzie ben ik ook echt veranderd. zo vertrouw ik mensen bijna niet meer en ben ik superonzeker geworden
    Op advies van jullie heb ik eht geod gemaakt met haar, maar het voelt niet goed omdat ik telkens die stap heb moeten nemen. Ik was gewoon bang voor schoolreisje omdat ik dan de hele dag met haar zou moeten optrekken. gelukkig vroeg iemand ander of ik met haar mee wou lopen.
    Nu gaat B wel naar een adnre klas, maar ik heb er nog last van, zo heb ig ewoon niemand die echt belangrijk voor me is, die echt een goede vriendin voor me is, en dat doet pijn.
    Ik kan haar niet negeren omdat ze altijd optrekt met mensn waar ik ook mee optrek, nu wil ze van de vakantie met zijn allen gaan kamperen, maar eigenlijk wil ik dat niet
    Ik vind het zo stom dat die ruie nog steeds zo vaak in mijn gedachten is

    Zorrie dat ik zo zeur, maar ik moet het even kwijt en ik heb niemand aan wie ik dat kan

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 20:33 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap je helemaal. Echt zwaar klote voor je. Maar, ga eerst eens even genieten van je vakantie voor je gaat piekeren :) Misschien komen er wel weer hele leuke nieuwe mensen in je klas ;)

    Sterkte(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb ook zo'n periode gehad, en ik ben er nooit overgeraakt
    je moet eens raad vragen aan kinder en jongeren telefoon


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt. Het is heel rot, maar je moet het tijd geven. Na een tijd gaan jullie naast elkaar leven. Jullie kunnen in dezelfde kamer zijn, zonder elkaar echt te zien, geloof me.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb het gevoel dat die ruzie toch niet helemaal goed is opgelost, als jij er nog zo mee zit...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    Ik heb het gevoel dat die ruzie toch niet helemaal goed is opgelost, als jij er nog zo mee zit...

    Het probleem is denk ik dat ik degene ben die telkens die stap heeft meoten nemen, dat ik sorry heb moeten zeggen. zij heeft nooit sorry gezegd terwijl zij erge dingen tegen mij heeft gezegd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one