• yep meschien kennen julie het topic van me zus nog dat die kat aleen buiten zat op onze dakterras omdat die buren s'avonds vergeten binnen te halen -_-'hier nog de topic.
    nou nu is dat arme zieltje weer buiten aleen en al een paar dagen (maar dit keer niet op het dakterras maar dan buiten) en die mensen zijn op vakantie D: de 2keer in 2 à 3 weken want ik weet hoe lang dat poor kat al buiten is D: ik vind dat echt zielig dat ze niet opletten of die kat wel binnen is

    poor cat (huil)

    edit :
    die mensen zijn op vakantie -_-'

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:53 ]


    Shoganai i ne~

    van de buren, van de buren?
    Ocharme!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Kan je hem niet binnenhalen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Before schreef:
    van de buren, van de buren?
    Ocharme!
    de buren naast mijn buren (nerd)

    Sleutelbloem zei op 2 juli 2011 - 18:36:

    Kan je hem niet binnenhalen?

    nee ik heb zelf een kat en die sprong gister al tegen het raam en en net zoals gister begon ze weer te grommen en te blazen zie topic


    Shoganai i ne~

    Wat wil je dan? Dat ze 'm opgesloten hadden in hun huis? Das lekker aardig voor dat beestje zeg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Titel veranderd ;D
    Wtf? Rare mensen.


    Olive

    Huh? Hoe kun je nu zo met je kat omgaan? D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    LetMeBe schreef:
    Wat wil je dan? Dat ze 'm opgesloten hadden in hun huis? Das lekker aardig voor dat beestje zeg.
    er zijn mensen die voor die katten zorgen denk ik?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:49 ]


    Shoganai i ne~

    Kan ze helemaal niet naar binnen? Dat is dan wel vreemd. Maar ik denk dat je beter een kat buiten kan laten dan binnen op te sluiten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Asleep schreef:
    Huh? Hoe kun je nu zo met je kat omgaan? D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Onze kat is ook buiten hoor, als wij weggaan. Dan vragen we de buurvrouw of zo of ze wil zorgen dat zijn bakje gevuld blijft met voer en water, dan redt ie zichzelf wel 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Onze kat is ook buiten hoor, als wij weggaan. Dan vragen we de buurvrouw of zo of ze wil zorgen dat zijn bakje gevuld blijft met voer en water, dan redt ie zichzelf wel 8D
    ze letten echt amper op die katten (dat heb ik nu wel gemerkt) ik kan ook merken aan die kat dat een beetje aandacht te kort heeft en dat het freaking honger had toen we die kat vandaag te eten gaf omdat die er heel hongerig uit zag O.o omg die at dat freaking snel om :|


    Shoganai i ne~