• op Angela Gossow <3
    [Leadzangeres Arch Enemy]



    Maar hé ... Wie haar al kent was dat nog niet? (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ken haar niet, dus ik ben niet verliefd.(nerd)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik ken haar niet, dus ik ben niet verliefd.(nerd)


    Dan is dit je kans. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaah zo. Ik had het al helemaal verkeerd begrepen. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ken haar niet. Maar ik vind haar best eng kijken op die eerste foto :x. Besides, ik word niet verliefd op vrouwen, haha (krul)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:12 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Ken haar niet. Maar ik vind haar best eng kijken op die eerste foto :x. Besides, ik word niet verliefd op vrouwen, haha (krul)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    :9~ (H) Arch Enemy (H) :9~

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memphis schreef:
    Ken haar niet. Maar ik vind haar best eng kijken op die eerste foto :x. Besides, ik word niet verliefd op vrouwen, haha (krul)


    Ze kijkt schattig! :'D
    Jammer, want er lopen genoeg leuke vrouwen rond. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Asleep schreef:
    Aaah zo. Ik had het al helemaal verkeerd begrepen. (nerd)


    Wat verkeerd begrepen? Van mij mag ze zo bij mij en mn vriend komen slapen of wonen :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dan is dit je kans. (bloos)


    Ik ben hetero. (A)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:22 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik ben hetero. (A)


    Wederom; Dit is je kans :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    Ik ken haar niet, dus ik ben niet verliefd.(nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ze kijkt schattig! :'D
    Jammer, want er lopen genoeg leuke vrouwen rond. ^^


    Ook genoeg leuke mannen (A)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Ook genoeg leuke mannen (A)


    Ook, maar ik heb al een man en verder wil ik alleen Shadows of Vengeance :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ken haar niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ken haar niet.

    Schaam je!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.