• Morgen ben ik terug!!!

    Haaaix

    Ik heb weer eens een nieuw idee'tje voor een verhaaltje dus als je een rol erin wilt lees leker verder.

    The Story:

    Silke is 16 jaar. Op school is ze heel populair en ze zit dan ook bij de Hotste meisjes van de school. Wat haar 'vriendinnen' niet weten is dat ze een grote fan van Tokio Hotel is en dat ze met een paar andere meisjes overeenkomt waar de rest van de popi meiden zich aan ergeren. Alles gaat goed tot dat Silke iemand leert kennen waar dat ze nooit van had verwacht dat ze hem zou ontmoeten. Bill Kaulitz. Ze komt supergoed met hem overeen. Op een dag gaat ze naar haar 'vriendinnen' en die hebben het door dat Silke voor TH is. De popi meiden laten Silke in de steek en ze gaat dan maar bij haar echte vriendinnen. Op school wordt ze dan gepest maar alles gaat nog goed tussen haar en Bill... zal er meer van komen tussen haar en Bill... En hoe gaat het nu verder met haar vriendinnen?? Als je een rol hebt kom je het allemaal te weten

    Rollen:

    Silke: Bezet Ikkeuh

    5 populaire meisjes:

    3 emo/scene meisjes (worden dan ook de vriendinnen van T,G&G): Bezet Kim, Ilse, Shancine

    Zusje Silke&BF Bill: Bezet Jasmien

    Moeder Silke & Misschien schoonmoeder van Bill:

    2 Nablijvertjes op het moment dat S ook moet nablijven en BF's Tom & Georg:Bezet : Paris, Anouschka


    Wat wil ik allemaal weten??:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Waarom deze rol:
    Foto:
    Klein tekstje:


    IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK!!!!

    Veel plezier & Geluk


    ChachaCore

    ben er weer (A)
    en wnnr ga je beginnen met je quizie??(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ben er weer (A)
    en wnnr ga je beginnen met je quizie??(A)


    Als ik de rest van de rollen heb ^^

    xxx


    ChachaCore

    dankje voor de rol<3


    Lalalalalalalala.

    Rol: Nablijvertje

    Naam: Anouschka

    Leeftijd: 16

    Karakter: Lief,aardig, zelfverzekerd en kan soms heel bitchy doen ^^

    Hobby's: Skaten, muziek luisteren en mee zingen,

    Likes: My friends, lolly's, lol hebben met mijn vrienden, voor de lol foto's nemen.

    Dislikes: Kakkers, muggen.

    Waarom deze rol: Omdat het me wel een leuke rol lijkt en ik gewoon niet echt een braaf en verlegen meisje ben al zie ik er wel zo uit ^^

    Foto: http://img127.imageshack.us/img127/9272/rapink1z1ndanemoresimleog8.jpg

    Klein tekstje:

    Haay bitches ik ben Anouschka. Ik zal het kort zeggen. Ik haat school. Ik zit ook veel te vaak in de problemen door school dus ben er ook vaker niet dan wel. Voor de rest ga ik vaak dan met vrienden weg of naar de skatebaan. Thuis luister ik meestal muziek omdat er toch nooit iemand thuis is, wat ik best wel jammer vind. Maar ja ik moet weer gaan. My friends call me. Bubaai «3


    ~

    (...)

    Je krijgt Gusti ^^
    xxx


    Dankjee :D (K)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    Als ik de rest van de rollen heb ^^

    xxx


    okiii(K)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: zusj silke! BF Bill! [L]

    Naam: Jasmien (JasmienPoes!)

    Leeftijd:15 ^^

    Karakter: Lief, gevoelig, spontaan, hyper, Jaloers, Ongeduldig, Koppig,..

    Hobby's: shoppe&me vrienden iets doen

    Likes:Poesjes,Shoppe,Vrienden,Sex,zingen,CuteHeid!

    Dislikes:Huppels,bedriegers,..

    Waarom deze rol: Omda ik altijd al is Bill zen BF eb wille zijn! xD zo ge weetwel zonder bijbedoelingen

    Foto: http://nl.netlog.com/WhoHasToKnow__/photo/photoid=39546780#photos

    Klein tekstje: Just take me! Ojaa en zeg alsj in men gastenboek of ik et ben of nii! xD && ik ben je eeuwig dankbaar als je mij neemt! xD
    xx


    If music be the food of love, play on!

    Rol:Zusje Silke&BF Bill
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 15 bijna 16 jaar
    Karakter: altijd vrolijk en behulpzaam
    Hobby's: teksten schrijven
    Likes: haar vrienden enuit gaan
    Dislikes: mensen die denken dat ze alles zijn
    Waarom deze rol: Omdat die mij onwijs leuk lijk en ik nog nooit een rol heb gehad als bf bill en het me super lijkt om in deze quiz te mogen spelen
    Foto:
    http://www.emo-corner.com/forums/uploads_gallery/1208287452/gallery_11885_4499_2211.jpg
    Klein tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 15 bijna 16 jaar en vaak vrolijk
    Ook ben ik behulpzaam en de bf van bill
    Ik sta altijd voor hem klaar en als hij me hulp nodig heefd weet hij ook dat hij bij mij teregt kan komen ;)
    Verder hou ik van teksten schrijven en als ik dat doe doe ik dat meestal op een rustig plekje zodat ik me beter kan concentreren
    Ik hou ook van uitgaan en shoppen in ook nooit verkeerd toch?
    Maar ik ga nu wand mijn mob gaat af mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Nablijvertje

    Naam: Anouschka

    Leeftijd: 16

    Karakter: Lief,aardig, zelfverzekerd en kan soms heel bitchy doen ^^

    Hobby's: Skaten, muziek luisteren en mee zingen,

    Likes: My friends, lolly's, lol hebben met mijn vrienden, voor de lol foto's nemen.

    Dislikes: Kakkers, muggen.

    Waarom deze rol: Omdat het me wel een leuke rol lijkt en ik gewoon niet echt een braaf en verlegen meisje ben al zie ik er wel zo uit ^^

    Foto: http://img127.imageshack.us/img127/9272/rapink1z1ndanemoresimleog8.jpg

    Klein tekstje:

    Haay bitches ik ben Anouschka. Ik zal het kort zeggen. Ik haat school. Ik zit ook veel te vaak in de problemen door school dus ben er ook vaker niet dan wel. Voor de rest ga ik vaak dan met vrienden weg of naar de skatebaan. Thuis luister ik meestal muziek omdat er toch nooit iemand thuis is, wat ik best wel jammer vind. Maar ja ik moet weer gaan. My friends call me. Bubaai «3


    Je hebt de rol!!


    ChachaCore

    Rol: zusj silke! BF Bill! [L]

    Naam: Jasmien (JasmienPoes!)

    Leeftijd:15 ^^

    Karakter: Lief, gevoelig, spontaan, hyper, Jaloers, Ongeduldig, Koppig,..

    Hobby's: shoppe&me vrienden iets doen

    Likes:Poesjes,Shoppe,Vrienden,Sex,zingen,CuteHeid!

    Dislikes:Huppels,bedriegers,..

    Waarom deze rol: Omda ik altijd al is Bill zen BF eb wille zijn! xD zo ge weetwel zonder bijbedoelingen

    Foto: http://nl.netlog.com/WhoHasToKnow__/photo/photoid=39546780#photos

    Klein tekstje: Just take me! Ojaa en zeg alsj in men gastenboek of ik et ben of nii! xD && ik ben je eeuwig dankbaar als je mij neemt! xD
    xx


    Je hebt de rol^^
    xxx


    ChachaCore

    ^^ Het zusje!

    zet jet in men gastenboek wnn er het 1ste deeltje is??
    (A)
    xx


    If music be the food of love, play on!

    wnr staat de proloog er op ? of staat die er al


    Gilles (ll)

    Naam: Tara

    Leeftijd: 16

    Karakter: Beetje bitchy maar wel lief

    Houd van: Shoppen

    Haat: School

    Foto: http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/yearend/scandals/vanessa_hudgens.jpg


    Tekstje: Je hebt bruin haar en huilt niet snel. Als er echt iets erg is of wat gebeurt is soms wel maar dat ligt nog al soms wat gevoelig. Als er echt wat is wil je even met niemand praten. Dan ga je meestal naar het park met je trekschrift/ schrijf schift of naar het skate park lekker skateboarden. Soms kan je heel bitchy overkomen als je het niet eens wilt. Je helpt graag mensen als er wat gebeurt is. En kan heel snel mensen opvrolijken. Ben meestal altijd vrolijk. In de avond en in de ochtend maar een keer sacherijnig ben je ook wel is. Je haat Huppelkutjes.

    Populair meisje