• Ik heb een vraag voor alle mensen die de Twilight boeken hebben gelezen + de films hebben gezien. Ik heb gemerkt dat veel mensen de boeken heel goed vinden en dat de films het verhaal een beetje hebben verpest. Maar eerlijk gezegd vind ik dat de boeken van Twilight redelijk slecht geschreven zijn. Het is allemaal zo langdradig en alles wat er gebeurt komt uiteindelijk gewoon steeds op hetzelfde neer. Voor de rest word er ook eigenlijk totaal geen spanning opgebouwd, ik heb het laatste boek zelfs nooit helemaal uitgelezen, want op het einde werd het echt zo saai. De films daarentegen vind ik dan toch beter, al heb ik wel de indruk dat ze een deel van hun succes te danken hebben aan de knappe acteurs die erin spelen, want het talent is toch redelijk ver te zoeken.

En nou wil ik jullie mening horen. :Y)

All was well.

Ik vind het eigenlijk wel waar. Het is soms langdradig. Somige dingen zijn anders. In het boek is het huis wit maar hij is in de film oranje:| Dat is niet altijd leuk want dan zie je het helemaal voorje maar dan is het dus anders. Bij de boeken zijn de gevoelens wel mooi en duidelijk beschreven en in de films niet altij. J em oet trouwens bij New Moon in volterra met de vechtscene op letetn ze zijn een stukje touw bij edward vergeten weg te halenxD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik vind de boeken beter. Niet bijzonder goed, maar wel beter dan de films. En net als bij jou, ik heb het laatste boek ook niet helemaal uitgelezen 8D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik vind de films en boeken allebei wel goed, ik heb alleen zó'n hekel aan Bella.

It's time to be happy again.

Op zich vind ik dat allemaal wel meevallen. Maar echt topliteratuur is het zeker niet. Persoonlijk vind ik dan ook dat Host haar schrijfkwaliteiten veel beter laat zien. Dat vond ik echt een goed boek.

To live would be an awfully big adventure

Infinitum schreef:
    Op zich vind ik dat allemaal wel meevallen. Maar echt topliteratuur is het zeker niet. Persoonlijk vind ik dan ook dat Host haar schrijfkwaliteiten veel beter laat zien. Dat vond ik echt een goed boek.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

De boeken :3 maar ik blijf zielen mooier geschreven dan twilight

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

ik vind de boeken beter, de films veranderen het juist.

If you spread your wings, you can fly away with me.

Hilfiger schreef:
    Ik vind de films en boeken allebei wel goed, ik heb alleen zó'n hekel aan Bella.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

kristen is echt een trut.
    de boeken zijn alleen maar zo dik omdat er helemaal niks gebeurt en er word overheen geluld.

(sorry voor de grove taal)

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Hilfiger schreef:

Idd bella is irritant (cat) ik ben een grote twilight fan en ik geef toe . Bella zeikt te veel en Wandelde disco ballen is een beetje vaag... (cat)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Hilfiger schreef:

all I want is the taste that your lips allow

Ik vind de boeken en de films goed. Je overdrijft naar mijn mening.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Boeken, for sure.

Twilight is kwalitatief slecht, zowel de boeken als de films. Maar het is gewoon leuk om te lezen/ naar te kijken omdat het best wel, ondanks het amateuristisch gedoe, ontspannend is.

If we had not a soul, music would have created it.

ik vind van het boek alles leuk, maar de film personages maken het nog leuker, ik keek eerst namelijk de films en toen las ik de boeken pas, ik had daarna ook een veel beter beeld op de personages. ik heb ook een hekel aan Bella, als ik de films kijk weet ik altijd gelijk weer waarom, maar als ik de boeken lees niet.

ik denk dat ik beide leuk vind.

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky