• Ik was wat op youtube aant rondneuzen en vond dit en ik schoot in de lach xD




    Edit: Ik ben geen bieber fan, maar ook geen hater. Van mij mag iedereen zijn mening zeggen iedereen heeft daar het recht op. Ik vind zulke reacties niet erg. Sommige reacties moet ik wel om lachen trouwens.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 0:03 ]

    Ja, je moet eigenlijk wel eerst het origineel bekeken hebben, anders snap je er niks van (: Ik vind het grappig vergeleken met David After Dentist, omdat er nu opeens zo'n grote jongen zit in plaats van zo'n jochie hahahah <3
    Ben geen Justin fan trouwens, maar ik vind hem wel knap en er is verder niks mis met hem of zo.


    JDN.

    Tortuga schreef:
    *rent weg uit topic voor ze te gemene dingen gaat zeggen*


    Geniaal!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 0:34 ]


    Justin doesn't even care.


    JDN.

    ik vind niet dat hij kan acteren, maar hij zingt wel geweldig. (x

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 13:42 ]


    Save me from myself.

    Overdreven D:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Als je geen belieber - wat ik absoluut niet ben - bent en alleen negatieve dingen over hem kan zeggen, Why the fuck klik je dan op 'Justin Bieber' ? Laat verdomme de echte fans gerust !

    Zo ik heb mijn zegje gezegt !

    Het is fake.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DevonneJonas schreef:
    Als je geen belieber - wat ik absoluut niet ben - bent en alleen negatieve dingen over hem kan zeggen, Why the fuck klik je dan op 'Justin Bieber' ? Laat verdomme de echte fans gerust !

    Zo ik heb mijn zegje gezegt !
    Ik klik gewoon op filmpjes die mij leuk lijken. En ik ben geen Belieber maar ook geen hater. Zijn muziek vind ik ook goed, Als je iemand zijn muziek goed vind dan mag je mij beslist best een fan noemen, ik snap dat anderen misschien boos worden op het feit dat ze de echte fans met rust moeten laten. Dat kan ik wel snappen en ik ben ook niet iemand die alleen maar Negatieve dingen kan zeggen of Alleen maar goeie dingen, bij mij hangt het er vanaf. Maar ik zeg ook iedereen heeft zijn eigen mening. -Als dit een beetje verwarrend overkomt kan ik het wel begrijpen en ik begrijp ook dat jij een hele oprechte mening hebt-

    dat is gewoon best zielig weet je xD
    Hij kan echt slecht acteren


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    dies al oud.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Uneventful schreef:
    epic FAAAAAAAIL.


    Behind the laughter it actually means something.

    Tortuga schreef:
    (...)
    In dat geval, zo keek ik ernaar;



    Ahahaha, dat is geniaal. Dumdumdum.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 13:56 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tortuga schreef:
    *rent weg uit topic voor ze te gemene dingen gaat zeggen*


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hij doet toch gewoon een filmpje na ? Van zo'n klein jongetje. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Words schreef:
    Hij doet toch gewoon een filmpje na ? Van zo'n klein jongetje. :3
    Ja hij doet David After the Dentist na (Wist ik nieteens)