• Ik was helemaal boos omdat ik het boek Queen of the Damned van Anne Rice kwijt was... Had ik heel mijn kamer ondersteboven gezocht en nu lag ie dus op mijn kast :'] Zo stom hoe je over dingen heen kunt kijken...


    Caution first, always.

    Ik ben laatst 2 weken m'n pinpas kwijt geweest. Ik had echt overal gezocht, bleek ie onder mn kussen te liggen. Waarschijnlijk een x na uitgaan dat ik m mee heb genomen of zo, maar dat ik dat nooit gevoeld heb :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Daar heb ik maar al te veel ervaring mee...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Daar heb ik ook wel eens last van en dan ben ik helemaal gestresst en dan ligt ie op de domste plek..


    Everything is worse without music.

    Ken je dat; Met de borstel in je hand aan je moeder of iemand anders vragen waar de haarborstel gebleven is?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Defensive schreef:
    Daar heb ik maar al te veel ervaring mee...


    Shoganai i ne~

    Sevenfold schreef:
    Ken je dat; Met de borstel in je hand aan je moeder of iemand anders vragen waar de haarborstel gebleven is?

    Ja omg! ;D Ik had een paar weken geleden bijna een hartaanval omdat ik mijn iPod kwijt was. Had ik hem gewoon vast :']


    Caution first, always.

    Ik was ooit eens op zoek naar een lepel die ik net nog gepakt had en ik was er helemaal nergens mee naartoe gelopen. Zat ik dus 2 minuten te zoeken achter dat ding overal in de keuken, had ik hem uiteindelijk gewoon vast?


    All was well.

    -Shit waar is mijn gsm!!!-Julie?-Ja?Hij piept uit je broekzak :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.