• Ik heb een nieuw doel voor ogen ... Leren striptekenen. :Y)
    Ik wil namelijk heel graag 'leren' tekenen, maar voor de ideeën die ik in m'n hoofd heb wil ik dat vooral in stripstijl kunnen. Heeft iemand nog tips/ervaringen waar ik wat aan heb of mee kan beginnen? (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ohh dat is heel gemakkelijk denk ik. Veel doodles tekenen. Vooral onrealistisch en lekker overdreven :'D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:28 ]


    SLOAN.

    Kan je al zelf goed tekenen :'D?
    Anders moet je beginnen van die hele simpele popetjes :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm, er bestaan boeken over hoe je moet tekenen, mss eens in de bib langsgaan?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Misschien kun je technieken gaan leren via Youtube? Of een cartoontekenboek voor beginners? (:


    ars moriendi

    Eerst schetsen maken misschien? Dan schets je in het klein elk plaatje wat je waar wilt hebben en hoeveel vakjes enzo. En dan ga je het later met potlood in het groot uitwerken en dan kan je daarna met van die speciale markers eroverheen gaan.
    - Nee, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik denk dat het zo ongeveer zou moeten, veel succes en plezier ermee! -


    “Love is a contradiction.”

    Aguamenti schreef:
    Kan je al zelf goed tekenen :'D?
    Anders moet je beginnen van die hele simpele popetjes :Y)


    In vlagen, maar ik ben niet echt goed erin. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Herondale schreef:
    Ohh dat is heel gemakkelijk denk ik. Veel doodles tekenen. Vooral onrealistisch en lekker overdreven :'D


    Love isn't blind, It's retarded.