• Bevat erotiek/fetisj, geweld en 'gore'. Niet aangeraden voor lezers onder de 16-18 jaar.


    Crawl on me
    Sink into me
    Die for me
    Living Dead Girl

    Blood on her skin
    Dripping with Sin
    Do it again
    Living Dead Girl

    - Rob Zombie, Living Dead Girl



    Sommige mensen hebben een verslaving aan drugs, alcohol, roken of gokken. Zij? Zij kickt op het bloed van een ander, wat haar volledig in extase kan brengen. Het doet haar eigen bloed in een stroomversnelling door haar lichaam suizen. Macht over iemands leven is wat haar content houd, en het gevoel geeft echt te leven. Hoe weet je anders wat het leven waard is, als je niet van dichtbij hebt gezien hoe kostbaar het is als het wegvloeit?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niemand?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je weet dat ik al je verhalen lees (wbw)


    -

    Fetisj voor Seks :'D


    SLOAN.

    Haha doen :'D


    We're all mad here.

    Herondale schreef:
    Fetisj voor Seks :'D


    Fetisj voor fetisj. (:
    - In dit geval speelt een bloed fetisj een grotere rol dan daadwerkelijk seks -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    is 16 en mag dus eigenlijk niet lezen

    me gusta!


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    is 16 en mag dus eigenlijk niet lezen

    me gusta!


    Bij 16+ en een sterke maag mag het wel. Op eigen risico, zoals altijd. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Klinkt interessant (krul)

    Nee sorry ik zie té veel bdsm verhalen verschijnen op quizlet de laatste tijd :'D

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Bij 16+ en een sterke maag mag het wel. Op eigen risico, zoals altijd. :Y)


    Ooh dan zeker doen, ik houd wel van heftige verhalen


    Alleen maar tranen van geluk

    Atmosphere schreef:
    Nee sorry ik zie té veel bdsm verhalen verschijnen op quizlet de laatste tijd :'D


    Er bestaat geen 'té veel bdsm' , ellen toch D; ?


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)

    Er bestaat geen 'té veel bdsm' , ellen toch D; ?

    Hahahaaha Oké, I'll take back my words.

    Niks voor mij(zip)


    I was an angel living in the garden of evil

    Atmosphere schreef:
    (...)
    Hahahaaha Oké, I'll take back my words.

    Good girl!


    We're all mad here.

    Atmosphere schreef:
    Nee sorry ik zie té veel bdsm verhalen verschijnen op quizlet de laatste tijd :'D


    Het is geen bdsm/TPE verhaal en buiten dat om vind ik dat ook heel sneu, want negen van de tien slaan niet op echte ervaringen of zijn verzonnen door mensen die er zo goed als geen verstand van hebben. Dat vind ik als echte BDSM liefhebber wel treurig.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.