• Ik ben een seizoenscollage aan het maken van mijn hond, ik heb al winter (in de sneeuw), Herfst (tussen de blaadjes), en de lente (tussen de roze blaadjes)..
    Nu zoek ik iets voor in de zomer, ik zou graag het strand doen maar dan moet de zon echt schijnen zodat het zomer is en lijkt.
    Maar in de zomer mag je met je hond niet op het strand lopen dus ik weet niet wat te doen? (en ook ja ik ga niet naar het strand denk ik xD)
    Dus weet iemand wat en waar ik foto's kan trekken waar het zomer lijkt, danku =)


    Stop wishing, Start doing..

    Er zijn ook hondenstranden hoor, ga ik vaak met mijn hond naartoe. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Er zijn ook hondenstranden hoor, ga ik vaak met mijn hond naartoe. :Y)

    Serieus waardat?
    Ik woon wel in België dus ja =)


    Stop wishing, Start doing..

    Iemand idees aub?


    Stop wishing, Start doing..

    Op meerdere plekken wel. Ik woon in Rotterdam en bij mij is er ook een vrij dichtbij al.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Op meerdere plekken wel. Ik woon in Rotterdam en bij mij is er ook een vrij dichtbij al.

    Ik woon in België dus ja ik ga niet helemaal naar daar gaan :p


    Stop wishing, Start doing..

    google of ze daar ook zoie


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    google of ze daar ook zoiets hebben?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    - Tussen de gekleurde bloemen met de zon fel gekleurd ofzo x']
    - Zwembad, ofzo, niet dat je daar honden mag denk ik
    - ik weet niet, strand vind ik toch wel het zomerst

    Tussen bloemen ofzo. Of in supergroen gras.
    Zet hem gewoon een zonnebril op. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    In 't water zoals een meertje komt trouwens ook wel lekker zomers over.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    In een meertje laten zwemmen waar veel bloemen langs groeien. (: