• Ik ben vandaag met mijn zus wezen winkelen in Rotterdam alexandrium. Ik had wat geld gekregen van mijn vader enzo. Ik was van plan om een agenda te gaan kopen. Ik heb een superleuke gekocht van Lief. Betaald met het geld van mijn vader dus. Nu kom ik thuis wordt mijn vader helemaal hysterisch dat die agenda 17 euro koste. Hij vind dat ik het maar zelf moet betalen. Hallo, in de eerste en tweede heb ik geen agenda gekcoht omdat ikd ie kreeg van school, dan mag ik nu toch wel een dure? Zegt mijn vader o "wat maakt het nou uit of je e husiwerk in een agenda van 5 euro of in een angenda van 17 euro zet". Veel dus, ik wil gewoon een leuke. Daar heb ik nu dus knallend ruzie om. 17 Euro is toch niet zo heel duur voor een agenda? En ik heb 2 jaar geld bespaard door er geen te kopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LetMeBe schreef:
    Als 17 euro niet duur is, waarom maak je er dan zo'n punt van om 'm zelf niet te hoeven betalen?

    Omdat ik een niewe mp3 wil kopen en dit dus van mijn spaargeld afgaat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    17 euro is duur ja. Ik koop er altijd eentje van 3 euro ofzo, ik schrijf er alleen in. Het is ook leuk om zelf je agenda te pimpen en bij mij gaan ze stuk dus ik vind dat geen 17 euro waard.


    Some angels have no wings.

    Sleutelbloem zei op 1 juli 2011 - 17:26:
    Omdat ik een niewe mp3 wil kopen en dit dus van mijn spaargeld afgaat .



    Sorry ik snap je pa wel. Je wilt wel een nieuwe MP3 betalen maar geen agenda. Als het van je spaar geld af gaat koop een goedkope


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    17 euro is duur ja. Ik koop er altijd eentje van 3 euro ofzo, ik schrijf er alleen in. Het is ook leuk om zelf je agenda te pimpen en bij mij gaan ze stuk dus ik vind dat geen 17 euro waard.


    SLOAN.

    Maar wat ik niet snap hè... Als hij jou dat geld heeft gegeven, wat boeit het dan wat je ervan koopt? :''')

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 17:39 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De meeste merk agenda's zijn zo duur ja ;) Je moet het ervoor over hebben :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ILoveLilian schreef:
    (...)Ben je serieus? 0_0


    Jup


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik had een agenda van 9 euro, dus ik denk niet dat ik daarover kan meekletsen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap dat je vader dat een beetje overdreven vind voor een agenda. Maar hé, hij heeft jou dat geld toch meegegeven? Dan mag je toch zelf weten wat je er van koopt?


    ars moriendi

    Sevenfold schreef:
    Zeg maar tegen hem dat mijn agenda 45 euro was, misschien kalmeert dat hem wat. :Y)


    Delen door vijf = mijn agenda!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LetMeBe schreef:
    Als 17 euro niet duur is, waarom maak je er dan zo'n punt van om 'm zelf niet te hoeven betalen?


    Kill them with kindness.

    €17,- voor een agenda? Wut, mijn agenda's zijn 2,- maximaal.

    Snickers schreef:
    De meeste agenda's die ik heb gezien zijn rond de 17 euro?
    Ik had vorig jaar en dat jaar daarvoor telkens 1 van 20 euro :x


    Love isn't blind, It's retarded.

    Ik vind 17 euro ook duur voor een agenda. Ik heb meestal zo'n ding van onder de 10 euro en teken er zelf allemaal dingen in.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.