• je Beta -aanvraag wordt beantwoord? -Just asking (:


    Forever.

    Je stuurt je aanvraag in, vijf minuten later open je dit topic, en drie minuten later gooi je er meteen eentje achteraan om te vragen of er meer bèta's kunnen komen?! Echt waar, kind heb wat geduld, zoals ik eerder zei; wij zijn ook maar mensen, naast bèta-readen schrijven we zelf ook nog op Q, zijn we aanwezig op t forum en doen we nog andere dingen. Ook wij hebben een leven, het draait niet alleen maar om de aanvragen van een mensen. Het kan eens voorkomen dat je dezelfde dag antwoord krijgt, maar reken er niet op. Het zal maximaal een week duren, niet meteen tien topic openen 'waarom dat' of 'waarom dat'. We zijn geen robots. Gewoon geduld hebben.

    Lang a'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nooit lang, 1/2 dagen?


    Love isn't blind, It's retarded.

    Bij mij meteen al dezelfde dag, maar ja, het zijn geen robots hè, maar ook mensen, die dingen hebben als school/baantje/huiswerk/familie/sociaal leven/enzovoorts. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb 't nog nooit gedaan. Maar wel raar dat de ene helft een dag zegt, en de andere 1/2 maanden :'D

    Fragile schreef:
    Ik heb 't nog nooit gedaan. Maar wel raar dat de ene helft een dag zegt, en de andere 1/2 maanden :'D


    In het begin zat er een fout in het systeem, waardoor het lang duurde omdat we de helft niet konden openen. Dit is sinds juli 2010 opgelost waardoor het een stuk sneller gaat.

    Ironhide schreef:
    Je stuurt je aanvraag in, vijf minuten later open je dit topic, en drie minuten later gooi je er meteen eentje achteraan om te vragen of er meer bèta's kunnen komen?! Echt waar, kind heb wat geduld, zoals ik eerder zei; wij zijn ook maar mensen, naast bèta-readen schrijven we zelf ook nog op Q, zijn we aanwezig op t forum en doen we nog andere dingen. Ook wij hebben een leven, het draait niet alleen maar om de aanvragen van een mensen. Het kan eens voorkomen dat je dezelfde dag antwoord krijgt, maar reken er niet op. Het zal maximaal een week duren, niet meteen tien topic openen 'waarom dat' of 'waarom dat'. We zijn geen robots. Gewoon geduld hebben.

    Schat, ik klaag niet. Ik vroeg alleen maar hoe lang het duurd, een dood normale vraag. En toen hebben er een aantal gezegd dat het bij hun behoorlijk lang duurde. - Dat begrijp ik volkomen. En het is al fijn dat er zijn, maar ik mag toch wel gewoon nieuwschierig zijn? Ik ben niet ongeduldig en ik heb alleen maar een beta-reader aangevraagd om te kijken hoe dat gaat, ik kan heus wel even wachten (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 22:06 ]


    Forever.

    Lang, heel lang


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one