• Mag ik jullie voorstellen aan een nieuw Engels genie; ik!
    Waar ik vorig jaar nog een vijf voor een Engelse havo leestekst kreeg, heb ik nu een 6 op een vwo leestekst!
    Hoppa!

    O en ik haat mijn gymleraar, want hij heeft mij een 6 gegeven voor gym, terwijl ik er altijd was en m'n best deed. Kan ik er wat aan doen dat ik geen atlete ben?

    Maar goed, ik ben blij met Engelsssss! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een genie zou ik je nog niet noemen met een zesje.. lol. Naja, goed van je in ieder geval, hahaha!

    Nouuuu, ik was net zo blij. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aah goed van je! ;D
    En volgend jaar haal je een 7!

    Als Engels een heel moeilijk vak voor jou is, dan mag je trots op jezelf zijn ;D Ik ben ook altijd helemaal happy als ik een voldoende haal voor wiskunde of zo.
    Probeer het zo te houden (;


    Caution first, always.

    Goed gedaan =D
    En gymleraren zijn altijd zo, ik heb ook altijd een 6, zelfs een keer een 5,5 (wat na een telefoontje weer een 6 werd)
    Als ze eens gym zouden beoordelen op inzet had je vast een 10 en al die mensen met hun hoge cijfers een 3, mwehe :3
    Ik elk geval erg goed van je Engels, op naar de 7 of hoger!


    “Love is a contradiction.”

    Mudblood schreef:
    Nouuuu, ik was net zo blij. :')

    Aaah! Sorry, ik wilde je niet van je happiness afhalen, haha. Het is toch een goed cijfer als je er slecht in bent? Haha.

    Stu schreef:
    Als Engels een heel moeilijk vak voor jou is, dan mag je trots op jezelf zijn ;D Ik ben ook altijd helemaal happy als ik een voldoende haal voor wiskunde of zo.
    Probeer het zo te houden (;

    Eh, het is niet moeilijk ofzo. :'D Ik sta namelijk een 7,2. Maar ik vind leesteksten altijd ontzettend moeilijk, waardoor ik daar meestal onvoldoendes op haalde. (Die haalde ik dan weer op met andere cijfers. :''D)
    Ik vind wiskunde heel lastig... Maar ja, niets aan te doen!
    Volgend jaar eindelijk eindexamens!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik stond aan het begin van het aar een 8 toen kregen we een adnere leraar, nu sta ik een vif terwijl ik echt goed in Engels ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed van je!!
    volgend jaar doe je het vast beter
    (yeah)

    Goedzo!
    Haha, ik had een 8 voor gym terwijl ik ook nog een keer gespijbeld had.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Goedzo!
    Haha, ik had een 8 voor gym terwijl ik ook nog een keer gespijbeld had.

    Ruilen van leraar?
    Die asshole geeft alleen maar hoge cijfers aan de mensen die heel hard kunnen rennen. Buh. Stomme vent.
    Maar volgend jaar maar vier periodes gym, in plaats van zes! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefeliciteerd! :'D
    Be proud of yourself.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    proficiat!!! pfff laat die leraar! bij mij is dat net hetzelfde en ik ben ook geen atlete, geloof mij ;p!

    Gefeliciteerd! ;D

    Ik haat ook mijn gymleraar.(es)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Hooligan schreef:
    Een genie zou ik je nog niet noemen met een zesje.. lol. Naja, goed van je in ieder geval, hahaha!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'