• Altijd als ik een abo verlies denk ik 'Huh,waarom heeft er iemand zijn abo opgezegd' Die mensen hebben vast een reden waarom ze niet meer een abo nemen, dus misschien is het leuk (voor de schrijvers) om te zien waarom iemand zijn abo heeft opgezegt. (verhaal niet leuk meer, te veel fouten of iets anders) Dus vandaag lijkt het me wel handig als iemand bij het opzeggen van een abo de mogelijkheid heeft aan te geven waarom. (natuurlijk mag je anoniem blijven), maar dat is misschien leuk, voor opbouwende kritiek aan de schrijvers. ^^

    Ergens is het wel handig, maar ik weet niet of veel mensen die moeite gaan doen. Bovendien geven mensen niet graag kritiek, merk ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik stem voor! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tuala schreef:
    Ergens is het wel handig, maar ik weet niet of veel mensen die moeite gaan doen. Bovendien geven mensen niet graag kritiek, merk ik.

    Voor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor, maar dat er wel een paar opties zijn dus dat ze moeten kiezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zekers voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat is een goed idee. Ik verwijder niet zo snel een abo van een bepaalde persoon, maar het ligt bij mij vooral aan als het te lang duurt voordat ze een hoofdstuk plaatst.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    Voor, maar dat er wel een paar opties zijn dus dat ze moeten kiezen.

    Dat lijkt me ook handiger en dan zullen meer mensen het ook doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tuala schreef:
    Ergens is het wel handig, maar ik weet niet of veel mensen die moeite gaan doen. Bovendien geven mensen niet graag kritiek, merk ik.


    Turn it up! *

    Voooooooor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voor!
    Okal heb ik zelf geen story.
    Maar mensen zouden ook gewoon neer kunnen zetten:
    daarom, of - of gewoon niks.
    Dat ze geen zin hebben om het in te voeren.

    Helemaal voor!


    Caution first, always.

    Voor, maar alleen als het anoniem is, of je daar de mogelijkheid toe hebt. Anders gaat bijna niemand er iets mee doen, vrees ik. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helemaal voor,

    altijd als ik vraag aan iemand waarom dat degene haar abo heeft verwijderd zeggen ze altijd: "Je verhaal is wel goed hoor!"


    <3