• En we gaan verder!
    We zaten aan 257

    Edit door een mod: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    287. Bij Harry Potter zijn er faunaten (Anderling, Sirius, James, ...), Twiligt heeft alleen onnatuurlijke wolven


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Abo vergeten :$

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:13 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    288. De verandering bij Lupin is tenminste gaaf, je ziet echt hoe hij veranderd. Als je bij Twilight op zo'n moment met je ogen knippert is het al voorbij.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    289. Harry Potter heeft Pottermore.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    290. Harry potter heeft geen seks scènes in het boek waarbij je zelf moet bedenken wat ze aan het doen zijn.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    291. Ik kan het hele Zegevlier-verhaal vertellen zonder ophouden 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    292. Harry Potter zal nog doorgaan voor verschillende generaties, ook al komt er niets nieuws meer bij. Het is tijdloos en Twilight is dat niet.


    All was well.

    293. ik kan alle boeken van harry potter vertellen from the start 'till the bitter ending terwijl het toch al een maand of 4/5 geleden is dat ik tijd had om ze te lezen en ik zal niets vergeten, bij twilight zal me dat ook lukken maar ik zal sowieso dingen vergeten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    294. De Harry Poter films zijn tenminsten goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    295. Bij Harry Potter hoopte je toen je elf was op een brief van Hogwarts bij Twillight is er niks om op te hopen
    296. J.K. Rowling heeft fantasie Stephanie Meyer niet denk maar aan het verhaal van the deathly hallows en spreuken,plaatsen,namen,dieren


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    297. De magie van Harry Potter houdt nooit op. Twilight heeft geen magie.


    Felix

    298 je verwacht niks in hp (dobby dood snape is goed blablabla) en twillight heeft dat niet_O_


    Shoganai i ne~

    299 Harry Potter heeft heel erg verassende wendingen terwijl Twilight eigelijk de hele tijd hetzelfde blijft.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    300. J.K. Rowling geeft soms geld aan mensen die het vragen, dat doet Stephanie, voor zo ver ik weet, niet.
    301. J.K. Rowling steunt een stichting.


    Take me to wonderland

    302. Harry Potter is gewoon enorm veel keren beter
    303. In Harry Potter zitten personages van verschillende leeftijden -Ginny is jonger dan de hoofdpersonages, en denk aan alle volwassenen-
    304. De relaties in Harry Potter zijn tenminste gewettigd, en niet pedofilisch :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.