• Ik zit erover te denken om een Blackberry te nemen, maar is het verstandig om er ook een Blackberry abonement bij te nemen? Ik zou het zelf namelijk niet weten. En wat is er zoveel beter aan een Blackberry abonement, wat kun je er mee, wat niet kan met een Hi prepaid op de Blackberry?
    Alvast bedankt! :)
    Gesloten

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 18:44 ]


    And you made me love a little less.

    je heb een blackberry en als je wilt pingen moeten je zo een abbo afsluiten. En je krijgt er intternet bij.

    Zonder abbo kan je niet pingen enzo.


    Some angels have no wings.

    Zonder abo is dat ding niks waard.
    Alle apps doen het niet.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 11:51 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Louisaaa schreef:
    je heb een blackberry en als je wilt pingen moeten je zo een abbo afsluiten. En je krijgt er intternet bij.

    Zonder abbo kan je niet pingen enzo.
    jawel dat kan wel, je kan bij t-mobile een blackberry halen, en dan krijg je een half jaar gratis internet, dat is 1 GB per maand. daarna moet je volgens mij 12.50 betalen voor internet per maand. want een vriendin van mij heeft dit (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik zou er wel een bij doen, zonder een internet abonnement is de BB nogal saai. Ik heb 'r een internet abo bij.


    live the life you love

    Kan ook met wi-fi hoor, ik gebruik dat ook :'D

    Op facebook zei er iemand dat de politie altijd kan weten waar je bent als je een blackberry hebt. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ook zonder abo kan je pingen & al die apps gebruiken.
    Ik heb prepaid en kan ook gewoon pingen enzo, tis alleen wel wat duurder. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind