• Daar gaan we weer!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Zeg, als jullie een nieuw vriendje hebben, vertellen jullie dat dan direct aan je moeder? Ik had het daar met een vriendin over en ik ben daar wel nieuwsgierig naar :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik open wel dan :')


    -

    Jedi doe jij het maar.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Genius schreef:
    Ik open wel dan :')


    Oke :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Zeg, als jullie een nieuw vriendje hebben, vertellen jullie dat dan direct aan je moeder? Ik had het daar met een vriendin over en ik ben daar wel nieuwsgierig naar :')

    Ja, want ik vertel mijn moeder alles :'D En dus ook dat ik al vaker met hem heb afgesproken en dan dus ook als het officieel geworden is.


    -

    Uhhhh, nou... ja! Want hij moet wel langskomen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ever schreef:
    Jedi doe jij het maar.

    Genius doet 't wel :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Defensive schreef:
    Zeg, als jullie een nieuw vriendje hebben, vertellen jullie dat dan direct aan je moeder? Ik had het daar met een vriendin over en ik ben daar wel nieuwsgierig naar :')


    het zou er vanaf hangen hoe hij is,


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Genius schreef:
    (...)
    Ja, want ik vertel mijn moeder alles :'D En dus ook dat ik al vaker met hem heb afgesproken en dan dus ook als het officieel geworden is.


    Mooi, dan ben ik niet de enige! Ik heb namelijk al een aantal maanden onofficieel iets met een jongen en mijn moeder weet er vrij veel van, en mijn vriendin vindt dat maar raar :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Mooi, dan ben ik niet de enige! Ik heb namelijk al een aantal maanden onofficieel iets met een jongen en mijn moeder weet er vrij veel van, en mijn vriendin vindt dat maar raar :')

    Hoezo vindt ze dat raar :"D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoezo vindt ze dat raar :"D


    Zij bespreekt dat soort dingen niet met haar moeder :') En ook, nou ja, omdat er nogal wat problemen zijn tussen die jongen en mij.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Zij bespreekt dat soort dingen niet met haar moeder :') En ook, nou ja, omdat er nogal wat problemen zijn tussen die jongen en mij.

    Ook al zouden er problemen zijn, ik zou alsnog dat allemaal vertellen :') Mag ik vragen wat er aan de hand is dan? ;o


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ook al zouden er problemen zijn, ik zou alsnog dat allemaal vertellen :') Mag ik vragen wat er aan de hand is dan? ;o


    Ik ook :')
    Die jongen is 18 en ik ben 14, dus dat scheelt behoorlijk wat. En ook wonen we zo'n 40 kilometer uit elkaar. Maar ik ben al twee jaar lang verliefd op hem en hij ook al een jaar lang op mij, en pas een tijdje geleden is hij daar voor uitgekomen maar hij twijfelt wel nog steeds.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik ook :')
    Die jongen is 18 en ik ben 14, dus dat scheelt behoorlijk wat. En ook wonen we zo'n 40 kilometer uit elkaar. Maar ik ben al twee jaar lang verliefd op hem en hij ook al een jaar lang op mij, en pas een tijdje geleden is hij daar voor uitgekomen maar hij twijfelt wel nog steeds.

    Waarom heeft hij nog twijfels dan, over het leeftijdsverschil?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom heeft hij nog twijfels dan, over het leeftijdsverschil?


    Ja, over het leeftijdsverschil en de afstand, en volgens mij is hij gewoon op het moment niet toe aan een vaste verkering.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.