• Daar gaan we weer!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    Vandaag is de topic echt dood en ik heb geen idee waar dat aan kan liggen.

    Ik ook niet, maar ik denk dat er vandaag een hoop mensen nog hun laatste schooldag hebben ofzo of net als ik hun rapport moeten ophalen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar ik denk dat er vandaag een hoop mensen nog hun laatste schooldag hebben ofzo of net als ik hun rapport moeten ophalen


    ik moet morgen mijn rapport ophalen. Dat zou best kunnen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Exposito schreef:
    (...)Omdat ik eerst kassawerk deed, moet ik omdat ik zestien ben ineens gaan vullen, van zes tot half elf! Hallo, dan lig ik allang in bed (joehoe)


    Dan zou ik idd ontslag nemen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb dus net al mijn engelse gedichten in een bestand gezegd en ik ben er achter gekomen dat het er nog best veel zijn... Voor mijn doen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Ik heb dus net al mijn engelse gedichten in een bestand gezegd en ik ben er achter gekomen dat het er nog best veel zijn... Voor mijn doen


    mag ik ze lezen?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    Dan zou ik idd ontslag nemen.
    Doe ik ook


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    (...)Doe ik ook


    oke


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    IK HEB SPIERPIJN IN MIJN KONT!(no_chears)


    Your make-up is terrible

    Ever schreef:
    (...)

    mag ik ze lezen?

    Ze staan ook allemaal op mijn account. xD
    Maar natuurlijk mag je ze lezen..
    Maar het is veel voor mijn doen, omdat ik meestal nederlands dicht en die lijken nergens op en omdat ik erachter kwam dat er maar 1 engels gedicht bij zat dat ik niet de afgelopen twee dagen heb geschreven


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Assassin schreef:
    IK HEB SPIERPIJN IN MIJN KONT!(no_chears)


    heel vervelend!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Assassin schreef:
    IK HEB SPIERPIJN IN MIJN KONT!(no_chears)

    Awh, das niet fijn.
    Ik heb spierpijn bij mijn schouder :S


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ze staan ook allemaal op mijn account. xD
    Maar natuurlijk mag je ze lezen..
    Maar het is veel voor mijn doen, omdat ik meestal nederlands dicht en die lijken nergens op en omdat ik erachter kwam dat er maar 1 engels gedicht bij zat dat ik niet de afgelopen twee dagen heb geschreven


    ik heb net er een opgezet die ik gisteren had geschreven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    ik heb net er een opgezet die ik gisteren had geschreven.

    Die heb ik volgens mij net gelezen (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ben weer bezig met nog een engels gedicht. Volgens mij ben ik in een dichtbui


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Die heb ik volgens mij net gelezen (:

    Dat klopt. ;)


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague